Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
renskesanne schreef:ik vind van de eigenaar je had die hond gewoon binnen moeten laten en al had ie wel aangevallen naar buiten gebracht en dierenarts waarschuwen en verdoven of zo iets.
ze geven op dit moment vuurwerk wel overal van de schuld maar eigenlijk is het de schuld van de mensen zoals in dit geval hadden ze de hond nooit naar buiten moeten laten en net als met die kat die mensen (nouja gestoorde gekken) hadden nooit vuurwerk in het achterwerk van de desbetreffende kat moeten doen maar hem gewoon met rust moeten laten.
vuurwerk is een ding het ligt aan de mensen hoe je het "ding" gebruikt en meestal word het nogwel goed gebruikt en gewoon afgeschoten en niet richting mensen of beesten enz maar er zijn altijd een handje vol mensen die denken dat het leuk is om vuurwerk naar mensen of dieren te gooien of in het achterste te doen van de kat. het ligt helemaal niet aan het vuurwerk maar aan de mensen...
dat is mijn mening dan teminste.

Vjestagirl schreef:Ik geloof hier he-le-maal niets van. Echt, wat een onzin.
BobbieLover schreef:Ik moet wel zeggen als deze hond mensen gewend is en dan uit paniek 3 mensen bijt ... en niemand die iets doet of de hond bij de riem pakt?? Lijkt me onredelijk

kuzznathalie schreef:"Pezen en stukken vlees vlogen in het rond."
Edit: Beetje offtopic:
Misschien dit even lezen, dit is wel waargebeurd:
Politieblog: Geen Goed 'uiteinde'