Als onze tuin afgemaakt word dan krijg ik een hondje en mijn oog viel op de west highland white terriër
en ik vroeg mij af of er nog bokkers zijn die zo een hondje hebben. Als je zo een hondje hebt of je had er eentje is het misschien leuk om een foto te plaatsen en zijn karakter en nog wat info
ook jullie ervaringen met deze hondjes en tips of dingen die je zeker moet weten over deze hondjes, voel je vrij om het te delen!
groetjes Lisse
, maar zoals hierboven wordt gezegd laat je niet verleiden zonder je zelf goed te hebben ingelezen.
) enz
) of even met baasje te spelen of wandelen. Ze heeft een vermogen om heel wat te leren, maar ze moet er af en toe wel iets in zien. Ze weet de grenzen (letterlijk die van het erf, daar komt ze ook nooit over), ze weet welke dieren van ons zijn (kippen eenden katten schapen paarden, het gaat allemaal prima samen, maar o wee als het een vreemde kat is -dat is haar dan wel aan te leren maar dat moet je wel eerst even vertellen-), met kinderen ook geen probleem. Balletjes apporteren, zonder fouten, maar als er geen beloning meer tegenover staat die haar de moeite waard is dan gaat ze wel weer wat anders doen, dat spelen om te spelen, dat kan ze best zonder baas

en ik weet dat Westie's vaak allergieën en huidproblemen hebben, hebben jullie een lijst ofzo van veelvoorkomende huidproblemen en allergieën en wat je er tegen kan doen? want ik kan niet echt iets vinden 

) dus ging altijd bij de drempel staan kijken als ik kookte. Wachtte dan tot ik niet meer op haar lette, en stond dan met twee pootjes op de drempel, en daarna over de drempel, en dan een achterpootje op de drempel... en al die tijd stoïcijns en onschuldig blijven kijken