Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar wat als er een keer zo'n online heksenjacht plaats vindt en die persoon blijkt helemaal niet schuldig te zijn? Dat blijft altijd een probleem. In dat geval ben ik er dan ook geen voorstander van.
arme arme zielige hond! Ik hoop dat ze levenslang opgesloten worden maar gezien we hier in nl wonen zullen ze wel een geldboete krijgen... 
maar ja de mensen die er iets mee willen komen er toch wel achter..
Want ook dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd. Maar goed, gebeurt het wel, dan weet 'dit soort volk' wel wat de consequenties kunnen zijn en wat de kracht van internet en social media is. papagroom schreef:Maar hoe denken jullie hier over als er morgen in de krant staat dat er een vrouw en drie kinderen bij een brand zijn omgekomen.......
WildWings schreef:Ach, natuurlijk mag je niet voor eigen rechter spelen. Het is allemaal niet correct, maar ik snap de frustratie, de straffen op dierenmishandeling zijn één grote grap. Dat voelt niet als 'gerechtigheid' en dat leidt tot dit soort situaties (wat inderdaad weer kan veroorzaken dat er straks onschuldigen zoals vrouw of kinderen, of compleet vreemden -bij per ongeluk verkeerd adres, zoals al eens eerder gebeurde- ook verwond raken). Dat is natuurlijk allemaal niet goed.
Maargoed, persoonlijk gesproken en minder politiek correct.. als twee mannen een weerloos dier zoiets aan doen, kan ik ook weinig medelijden meer hebben me wat mensen hen aan doen. Sterker nog, ik hoop dat het gruwelijk en pijnlijk is.
papagroom schreef:Maar hoe denken jullie hier over als er morgen in de krant staat dat er een vrouw en drie kinderen bij een brand zijn omgekomen.......