In Maart 2011 hebben wij een hele lieve Duitse Staande draadhaar reu bij de Josephina's Hoeve (http://www.duitsdraadhaar.nl/) opgehaald. Hij was terug geplaatst bij de fokker, heeft 2 dagen op het internet gestaan en ging bij de eerste ontmoeting met ons meteen naar huis.
Na jaren jachthonden te hebben gehad en onze vorige Duitse Staande reu onverwachts op 8 jarige leeftijd in 2010 was overleden, zochten we eigenlijk niks. Maar toen wij deze knappe man zagen konden wij hem niet bij de fokker laten.
Een leuk stukje dat mijn moeder over hem had geplaatst op Facebook vorig jaar 19 december 2012 toen hij 3 jaar werd:
Vandaag is onze Jip (Jimm) van de Josephina Hoeve 3 jaar geworden! Anderhalf jaar geleden kwam hij in ons gezin als een ongeleid projectiel en nu vele trainingen later begint het er op te lijken. Een ongelofelijke knuffel binnen maar buiten wil hij graag zijn eigen gang gaan . Nu met hulp van een teletac begint het er buiten ook op te lijken.
Nu bijna 2 jaar verder is hij met sprongen vooruit gegaan, hij kan los (nog wel met de teletac trainingsband om) maar hij reageert super op de commando's!
Gisteren zijn mijn ouders met hem gaan wandelen bij Benthuizen, hier heeft mijn vader een paar foto's van hem geschoten.. en deze zou ik graag met jullie willen delen.
Nog wat info over Jip:
Jimm Jip van de Jospehina Hoeve
4 jaar
Reu
Mijn beste maatje
Hier de foto's!
Zijn helaas iets achteruit gegaan..
1.

Stand
2.

3.

Heerlijk koppie
4.

5.

6.

7.

Er ruikt iets lekker!
8.

Het spoor te pakken
9.

11.

Wacht op mij!!!
12.

Zoeeeeffff!
13.

Halt! En netjes wachten op commando: 'vrij'
14.

En dan mijn favoriet als laatste! Directeur..
En dan nog een mooie foto van de kerst
[img] http://www.mijnalbum.nl/Foto-RKLB7QAH.jpg [/ img]
Jip wenst jullie allen een mooi 2014!
Laten jullie een leuke reactie achter?
Na jaren jachthonden te hebben gehad en onze vorige Duitse Staande reu onverwachts op 8 jarige leeftijd in 2010 was overleden, zochten we eigenlijk niks. Maar toen wij deze knappe man zagen konden wij hem niet bij de fokker laten.
Een leuk stukje dat mijn moeder over hem had geplaatst op Facebook vorig jaar 19 december 2012 toen hij 3 jaar werd:
Vandaag is onze Jip (Jimm) van de Josephina Hoeve 3 jaar geworden! Anderhalf jaar geleden kwam hij in ons gezin als een ongeleid projectiel en nu vele trainingen later begint het er op te lijken. Een ongelofelijke knuffel binnen maar buiten wil hij graag zijn eigen gang gaan . Nu met hulp van een teletac begint het er buiten ook op te lijken.
Nu bijna 2 jaar verder is hij met sprongen vooruit gegaan, hij kan los (nog wel met de teletac trainingsband om) maar hij reageert super op de commando's!
Gisteren zijn mijn ouders met hem gaan wandelen bij Benthuizen, hier heeft mijn vader een paar foto's van hem geschoten.. en deze zou ik graag met jullie willen delen.
Nog wat info over Jip:
Jimm Jip van de Jospehina Hoeve
4 jaar
Reu
Mijn beste maatje
Hier de foto's!

Zijn helaas iets achteruit gegaan..
1.

Stand
2.

3.

Heerlijk koppie
4.

5.

6.

7.

Er ruikt iets lekker!
8.

Het spoor te pakken
9.

11.

Wacht op mij!!!
12.

Zoeeeeffff!
13.

Halt! En netjes wachten op commando: 'vrij'
14.

En dan mijn favoriet als laatste! Directeur..
En dan nog een mooie foto van de kerst
[img] http://www.mijnalbum.nl/Foto-RKLB7QAH.jpg [/ img]
Jip wenst jullie allen een mooi 2014!
Laten jullie een leuke reactie achter?