Mijn beestenboel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mignonne2403

Mijn beestenboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 16:43

Als je geen pony mag, dan ga je andere diertjes zoeken.
Zo kwam ik bij hamstertjes :D
Momenteel heb ik 3 hamsters, en zondag haal ik nog 4 op. :o

Faith
Faith is een roborovski vrouwtje van ongeveer een jaar nu. Een robo(afkorting) is supersnel en bijna niet tam te krijgen, maar mijn Faith is een schatje. Op je hand komt ze niet, maar toen ik haar net bij de opvang weg had, wilde ze zich niet laten zien. Nu als je ook maar een geluidje maakt komt ze naar je toe in haar kooi zegmaar.
Dit is Faith:
Afbeelding

Maylo
Maylo is ondertussen alweer1,5 jaar. Hij is een russische dwerghamster in de kleur pearl mandarijn. Hij is een mannetje en superlief, altijd al geweest. Hij wil altijd aandacht en kan echt lekker bij je zitten.
Dit is Maylo:
Afbeelding

Evelyn
Evelyn is ook een rus, alleen dan een vrouwtje. Ze heeft de kleur Mandarijn, en Maylo is haar oom :D
Ik heb haar sinds het begin van mijn schooljaar, eerste dag :) , eerst nogal verlegen, maar nu een grote knuffelkont.
Evelyn:(vind het zelf een heel mooie foto)
Afbeelding

Binnenkort krijg ik dus nog 4 campbelli ventjes bij mij wonen, ze gaan heten Cinna, Peeta, Finnick en Gale, uit catching fire :o

Die pluizebolletjes, altijd al vond ik ze leuk, konijnen. Helaas mocht ik ze nooit, tot ik ze ditjaar voor mijn verjaardag hebben wou.
Mijn eerste gedachte, een konijntje leuk met een hokje..... Helemaal verkeerd natuurlijk dus ik ben me maar eens gaan inlezen. Zo kwam ik erachter dat een konijn met z'n tweeen hoort, en dat een hok echt niet genoeg is. Dus na een hok + ren te hebben gekocht ik ik naar het konijnenparadijs om daar twee leuke pluizebolletjes op te halen. Zo kwamen Droppie en Alina bij mij wonen *\o/* natuurlijk kmoest ik na een tijdje echt nog een ren hebben, dus nu een ren + 2 paneelrennen dus ongeveer 8 a 9 vierkante meter tot hun beschikking, met natuurlijk een zandbad :D
Hier zijn ze dan:
http://www.mijnalbum.nl/Album=YWYURSXB#VKUZAG8T
Alina kan heerlijk eigenweijs kijken haha:
Afbeelding
En droppie kan heerlijk genieten:
Afbeelding
En samen gezellig zijn:
Afbeelding
Ik heb ook ontdekt dat alina heel hard kan rennen als ze ontsnapt is :Y) geen foto van natuurlijk.

Ook hebben we hier nog een ex kater en een poes rondlopen, de poes is echt een fotomodel, gaat altijd eventjes mooi zitten... maar veelstedik(we hebben al ander voer van de dierenarts enzo maar niets helpt... vermoedleijk een secret eater buitenshuis) en de ander is heel lief en ook best mooi (totdat hij besloot dat andere katten niet in de tuin mogen.....Het zijn broer en zus, maar ze mogen elkaar niet(meer)
Dit is roosje, de poes:

Afbeelding

Dit is tijgertje de ex kater:

Afbeelding

Ik hoop dat je onze diertjes leuk vond!!

Eunomia

Re: Mijn beestenboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:40

Dat is nog eens een beestenboel! Leuk!
En ik verwacht wel een topic als je je nieuwe hamstertjes hebt. :D

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 10:37

hahaha ja, ze komen zondag al

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 21:45

Wat een leuke dieren. En wat een mooie ruimte voor de konijnen.

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 21:49

Wat een leuke beestjes. Zitten de hamsters allemaal apart?

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:17

Wat een leukerds!! En super dat je je eerst goed inleest voordat je dieren neemt!! Hamsters zijn toch solitair? Ts weet dat heus wel dat ze apart moeten, als ze zich voor de konijnen ookal zo goed heeft ingelezen :D