Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mioux schreef:dit zal vast stress zijn,is het pootje warm? en zo ja of nee mag je eraan komen? het kan een kneuzing zijn maar kan ook zijn dat er een scheur of breuk zit, ik zou het zowiezo even na laten kijken door de dierenarts voor alle zekerheid.
Tiffany schreef:Oke, laten zitten en naar de dierenarts dan straks. Weten je ouders al dat het konijntje klem heeft gezeten? Als ze zeker meegaan kun je misschien alvast de dierenarts bellen.
poedeltjes schreef:Tiffany schreef:Oke, laten zitten en naar de dierenarts dan straks. Weten je ouders al dat het konijntje klem heeft gezeten? Als ze zeker meegaan kun je misschien alvast de dierenarts bellen.
hun hebben het zelf gedaan en mij de shuld geven via telefoon dat ik hem maar weg moest halen.,
ze zijn niet vanplan naar een arts gegaan me moeder dan vader gaat vanavond als hij klaar is met eten
Thats_Me schreef:Misschien even de kinderboerderij bellen waar je helpt? Die kunnen misschien even komen kijken en helpen als het konijntje naar de dierenarts moet.
Voor het geval je ouders echt niet willen gaan als ze terug komen zou ik alvast je spaargeld gaan tellen zodat je aan kunt geven het best zelf te willen betalen omdat gezondheid van beestje belangrijk is.
Maar hoe krijg je een konijn tussen een deur? Ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen.
Thats_Me schreef:Misschien even de kinderboerderij bellen waar je helpt? Die kunnen misschien even komen kijken en helpen als het konijntje naar de dierenarts moet.
Voor het geval je ouders echt niet willen gaan als ze terug komen zou ik alvast je spaargeld gaan tellen zodat je aan kunt geven het best zelf te willen betalen omdat gezondheid van beestje belangrijk is.
Maar hoe krijg je een konijn tussen een deur? Ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen.