Allereerst: JA, ik ben inmiddels 2x bij de DA geweest

Kat had 2 weken geleden een verstopte blaas. Is leeg gemaakt en heeft toen een flinke stapel medicatie meegekregen. Dit gaat tot op heden perfect, kat is 'opgeknapt'.
Na 1 week echter at kat niet meer. Na 2 dagen afwachten ben ik bij de DA geweest, deze vermoedde dat hij misselijk kon zijn van de medicatie wat op zich een vrij veel voorkomende reactie is. Kon (nog) niet veel kwaad, maar hij moest binnen 2 dagen wel gaan eten.
Weer 1 week later (vandaag dus) eet poes weer/ nog steeds niet. Hij heeft tussendoor mondjesmaat iets gegeten, maar afgelopen 2 dagen dus weer helemaal niet.
Vandaag wederom bij de DA geweest. Kat is ruim 300 gram in 6 dagen afgevallen = niet goed.
Kat heeft 2 injecties gehad tegen pijn/ antibiotica en om eetlust op te wekken. Ook heb ik een blik voer meegenomen om te kijken of ik hem kan overhalen te eten.
En nu het probleem waarvoor ik dus tips zoek:
Kat blieft niets.
Kat eet enkel brokjes en niets anders. Kat lust geen vlees, geen blikvoer, is niet over te halen voor een stukje kaas/ worst of ander lekkers dat iedere kat wel eet. Ik krijg kat dus NIET aan het eten.
Hebben jullie briljante tips om hem te lokken met iets wat hij wel lekker zou kunnen vinden?
Ter info; als kat morgen nog niet gegeten heeft, moet hij terugkomen en gaan ze verder onderzoeken starten. Ik hoop dus van harte dat hij gewoon gaat eten nu