Dag Donder 11-12-13

Moderators: Duhelo, MirandaT, Essie73, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

monnikenburg

Dag Donder 11-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 20:51

Gister was een gewone dag, zo leek het.
Tot gisteravond, toen gebeurde er toch wel iets heel bizar's, iets wat ik nog steeds geen plek kan geven.
2 van onze katten waren boven, Donder (15 jaar) en Bonnie (2 jaar).
Donder zat lekker te schooien bij me om wat lekkers en ik gaf hem een knuffel over z'n wang. Hij mauwde lief naar me met z'n schorre zachte stemmetje.
Even later moest ik even naar beneden en toen ik weer terug boven kwam waren die 2 ook nog boven.
Maar nu moest mijn kamerdeur dicht dus nee Donder, je moet nu aan de andere kant blijven.
Nog geen 2 minuten later gilt mn ma van beneden dat ik snel moest komen want het ging niet goed met Donder, ik hoor haar nog zeggen, te laat.
Dus hop in sneltreinvaard naar beneden en daar lag zijn levenloze lichaampje in de keuken.
Donder, onze lieve vent was niet meer. Vermoedelijk gestorven aan een hartstilstand.
Ik heb hem vanmiddag naar het crematorium gebracht.
Het is zo raar, zo onwerkelijk.
Ik kan het nog steeds niet goed snappen.

Afbeelding

Op 21-11-2011 geheel onverwachts afscheid moeten nemen van onze gouden kanjer Bryn Storm. Rust zacht lieve knul, we zullen je nooit vergeten.

Suusie22

Re: Dag Donder 11-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:53

Sterkte Y;(

There is no angry way to say bubbles...

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:53

Sterkte met jullie verlies. Gelukkig is hij vredig gegaan en heb je hem nog kunnen knuffelen.

Alleen foto's in topic bekijken:
&if=1

monnikenburg

Re: Dag Donder 11-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 20:56

Ja dat wel maar als ik het geweten had dan was het toch een hele andere knuffel geweest

Op 21-11-2011 geheel onverwachts afscheid moeten nemen van onze gouden kanjer Bryn Storm. Rust zacht lieve knul, we zullen je nooit vergeten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie