De kater waar het om gaat kwam ineens niet meer thuis. Het zijn beiden buitenkatten, maar zeker deze komt altijd thuis om te eten. Ik in de stress, hem op mijn dier is zoek gezet, briefjes opgehangen in de ah, buurt rond gelopen om te zoeken. Komt meneertje doodleuk 3 dagen later binnenwandelen. Ik blij natuurlijk, diertje ongedeerd, heel fijn. Viel me ineens op dat hij dikker is dan voor hij wegging... En nu is hij weer weg
alsof hij even wilde laten zien dat hij leefde en ongedeerd is en nu vrolijk weer naar zijn "andere huis" is.Ik ga er dus vanuit dat iemand anders hem eten heeft gegeven, dat hij dit lekkerder vindt dan bij mij en daar dus nu is gebleven. Ze krijgen bij mij onbeperkt brokjes, die ze niet super lekker vinden (anders worden ze tonnetjes) en 2x per dag een zakje natvoer, dierenarts vindt ze in topconditie.
Dus... mijn kater is ingepikt!! Ik snap niet wat voor mensen dat doen (kater heeft ook een vlooienbandje om en dus duidelijk een huis, ziet er verder gewoon gezond uit) en ik heb geen idee wat ik nu moet doen.
Aan de ene kant ben ik heel blij dat hij nog leeft, maar ik ben niet blij dat hij alsnog weg is. Ik wil hem gewoon terug. Deze kater is echt een allemansvriend en dol op eten, in tegenstelling tot zijn broer, dus ik hoef gelukkig niet bang te zijn dat dit ook met kater nummer 2 zal gebeuren, maar nu heb ik dus eigenlijk nog maar 1 kater.
Wat vinden jullie ervan en wat zouden jullie doen?
zijn zat verschillende voeren te koop waar ze niet dik van worden.
en wat ik zeg, hij ziet er gewoon gezond uit.