Eens kijken of ik het duidelijk kan beschrijven.
Het begon allemaal maandag vrij onschuldig, hij liep wat meer heen en weer dan normaal en wilde niet echt op zijn plaats liggen. Dinsdag(gister) is dit gedrag veranderd in constant rond lopen, lijkt steeds ergens naar te zoeken, niet meer in zijn mand willen en constant in zijn mand, of op de grond lopen graven. (Heel grappig met laminaat
)Ook wil meneer het liefst in me kruipen en zit ie nog net niet op schoot. Gister begon het na het wandelen en tegen de eind van de middag was het ook ineens weer over, en heeft ie de rest van de avond rustig geslapen.
Vandaag na het wandelen begon het zelfde verhaal weer en lijkt het zelfs wat verergert.
Ook gaat hij ineens op de vreemdste plekken liggen, helaas duurt dit hooguit 5 minuten en dan wandeld hij weer als een malle rond.
En zijn poten lijken ook ineens heel onrustig, hij loopt er elke keer mee te schoppen.
Net geprobeerd om hem op schoot te nemen, maar ook dat hielp voor 2 minuten en toen was hij weer gevlogen.
Er is helemaal niets veranderd en ook de andere 2 hebben nergens last van.
Geschrokken? Kan, maar waarom dan alleen na het wandelen tot begin van de avond?
Kortom bokkers, wie weet raad? Wij weten het niet meer namelijk.
As we speak ploft hij trouwens net neer om te gaan slapen, raar beest.
zie ik... Vlakbij gasboringen toevallig?
Dan moet hij 's morgens of 's avonds toch ook last hebben zou je zeggen.