Zo valt regelmatig van de leuning van de bank of stoel als ze slaapt en zelfs als ze gewoon óp de bank ligt presteert ze het nóg wel eens om er vanaf te vallen.
Maar soms gaat het ook mis als ze de bank of stoel op wilt springen, dan knalt ze er gewoon tegenaan.
Om vervolgens om zich heen te kijken met zo'n blik van 'Heeft niemand me gezien?
'Ook racet ze af en toe keihard door huis en bij elke spurt 'schrikt' ze van het gekras van haar nagels op het laminaat, waarbij ze hele gekke bekken trekt.
De jongste is echt een lolbroek, die vindt zichzelf echt enorm grappig.
Zo vindt ze het helemaal geweldig om op het dak van m'n tuinhuisje te gaan zitten als ik daar moet zijn. Dan hangt ze helemaal over de rand heen en dan tikt ze me zachtjes aan op m'n hoofd. En hoewel ik nu al jaren weet dat ik het kan verwachten, ik schrik toch elke keer weer!
Ook schijnt het ontzettend leuk te zijn om midden in de nacht op m'n kussen te springen, waardoor ik wakker word en me beweeg onder de deken. Dan gaat ze daar weer achteraan en als ik me dan stil hou dan begint ze tegen m'n voeten te meppen.
Gelukkig doet ze het wel allemaal zonder nageltjes!Ook kan ze wat kunstjes, zoals een poot geven, zitten, kusje geven enz. Als ze dan wat lekkers krijgt (zo'n lang staafje in plastic) en het duurt mevrouw te lang voordat ik die in stukjes heb gebroken, dan gaat ze het hele riedeltje kunstjes af, net zolang tot ik wat tegen haar zeg of haar wat geef. Tja, ze heeft er alles voor over zeg maar.
Zijn er nog meer mensen met van die clowns? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben!
Bellatrix!