waarom ? dierenleed?

Moderators: Essie73, MirandaT, Ods, Warboel, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fanta2

waarom ? dierenleed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-13 15:50

wat vinden mensen er nu leuk aan om dieren pijn te doen? gisteren bij mijn vrienden op facebook weer een gruwelijk filmpje van drie van die stomme wijven die een puppy zwaar mishandelden, en dan staat er bij delen om de daders te vinden, nou heb het niet eens gekeken want ik ben er al ziek van, de gedachte hoe zo n beestje aan zijn einde komt, ik kijk nu naar mijn lieve hondjes die lekker rustig liggen te slapen, die zo afhankelijk zijn van ons en zo trouw zijn, die altijd kwispelen naar me, en dan zo n arm puppy die vertrouwd op de domme mensen die hem of haar pijn doet, het is toch verschrikkelijk? Ik kan het niet los laten heb het er zo moeilijk mee,

Bizzybijtje

Re: waarom ? dierenleed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 15:53

Er is heel veel mis in de wereld en dit is één van die dingen.

If you like pina coladas
And getting songs stuck in your head

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 16:12

En delen via faceboek helpt niet echt.. Ik vind het altijd vreselijk als ik via facebook weer eens met zielige beelden wordt gefronteerd. Het zou fijn zijn als mensen daarmee ophouden..

Silverado semi-boomloos western zadel te koop!
https://www.bokt.nl/markt/ad/477707/te- ... tern-zadel

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-13 16:29

ja daarom ben ik al een hele dag van slag, is niet normaal wat voor volk er leeft,maar ik zou ze dol graag willen vinden hoor, dan komt het wel goed

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 16:37

Oh. En wat ga je dan precies doen als je ze vindt?

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:37

ik kan er ook nooit bij. Niet bij het feit dat men dieren onnodig leed aan doet door ze te slaan/schoppen/ steeds op vloeken en tieren enz. Maar ook niet door ze modder, ja moddervet te laten worden.

Daarnaast vind ik onder dierenmishandeling ook vallen ze niet de beweging geven die ze nodig hebben en allerlei middelen gebruiken om ze in toom te houden doordat je als baas zelf ze niet de benodigde beweging geeft en ze zo onder controle te willen houden. Dus anti blafband, stroomband, prikketting, bench, enz.

nee ik ben niet tegen een bench en ja ik gebruik ze zelf ook maar ben wel tegen een bench om daar een hond rond de 16 uren per dag in te stoppen omdat hij anders sloopt uit verveling bijv.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie