Ik heb een grijze poes en een rode kater als kitten bij mensen thuis opgehaald, die hadden 2 oeps-nestjes.
De kinders zijn allebei gecastreerd en inmiddels alweer 7 jaar oud.
De kater heeft eigenlijk altijd een gevoelige maag gehad, beest vreet ook de raarste dingen...

Hij heeft al heel wat gespuugd in zijn leven maar het is gelukkig niet zo dat hij elke dag aan de beurt is, soms wekenlang niks (zover ik weet)

Ze worden elk jaar nagekeken door de DA als ze hun prikje krijgen.
Nu was de laatste controle een paar maanden geleden, en hoorde de DA een klein hartruisje als ze heel goed luisterde. Kon naar haar mening prima komen door de spanning van het bij de DA zijn.
Ik merk verder niks aan de kater, hij gaat gewoon z'n normale gangetje maar de laatste tijd ligt hij soms te snurken als een oude vent
Dat heb ik hem niet eerder horen doen en het is ook maar af en toe, dus zal ook niet meteen een drama zijn.Maar wellicht geeft dit hele verhaal bij elkaar wel iets van waarschuwingssignalen dat iemand herkent, wellicht heeft iemand een tip dat ik iets in de gaten kan houden?
Dierenartsen weten immers ook niet alles en ik zit er liever een beetje dicht bovenop

Ik zoek overigens ook nog een goede tip voor echt goede kattenbrokjes, heb al veel geprobeerd maar veel brokjes eten ze niet of erg slecht.... ze krijgen nu al jaren Royal Canine Fit 32 maar dat schijnt toch ook niet geweldig te zijn. Ik probeer regelmatig wat anders tussendoor maar een echt succesverhaal heb ik nog niet gevonden
Die van ons kan ook hard te keer gaan 

Je hoort best vaak dat mensen poezebeesten hebben van 18, 19, zelfs 21.... ik hoop dat deze 2 dat nou ook eens gaan halen en ik niet weer met 11 jaar een poes in kan leveren, ik word er echt beroerd van als ik denk dat ze al over de helft zitten