Wie heeft er een zelfgemaakt caviahok?

Moderators: Duhelo, MirandaT, Essie73, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laureas

Wie heeft er een zelfgemaakt caviahok?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 13:42

Vorige week heb ik van een vriendin twee US teddy rusjes gekregen, ik ben altijd gek geweest op cavia's en ben er dan ook heel erg blij mee. Ze zijn nu 8 weken oud, en zitten in een typisch cavia hok vanuit de winkel. Maar naarmate ze ouder worden zou ik graag voor hen zelf een groter hok maken, die op maat is gemaakt voor een bepaalde plek in mijn minipaardenstal. Ik heb daar namelijk een muur vrij waar een hok zou kunnen komen, en had er graag één gezet op tafelhoogte met twee verdiepingen voor deze caafjes. Maar ja, het idee zit wel in mijn hoofd maar ik weet niet goed hoe eraan te beginnen. Zijn er hier nog mensen die zelf een cavia hok hebben in elkaar gezet? Met bijvoorbeeld een oude kast, bureau of tafel? Als ik eens google op cavia hokken kom je soms echt zo'n originele dingen tegen, ...maar zou graag wat ervaringen horen of zo'n hok praktisch wel is? Namelijk, zijn ze makkelijk schoon te houden, en gaan ze lang mee? Wie oh wie, heeft zelf zo'n origineel hok gemaakt voor zijn caafjes of natuurlijk een ander diersoortje?

Voor deze twee zou het hok bedoeld zijn, namen zijn Salt en Pepper.
Afbeelding

Check out our site! AMHA Miniature Horses! Laureas Stables!
Thuis van de 1ste premie NMPRS / BMP /AMHA dekhengsten Caluka Colour of Magic and Arabian Spirit of Pegasus
:-) *AMHA champagne hengsten "Gold" en "Bubbles", meer info zie site :-)

Laptopmuis

Re: Wie heeft er een zelfgemaakt caviahok?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:49

We hebben zelf eens een caviakast gehad, vond hem zelf verre weg van handig. De kitranden lieten na een tijd los waardoor de urine in de gleuven bleef zitten en je kreeg hem op het einde helemaal niet goed meer schoon.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie