Voer voor de kat!

Moderators: MirandaT, Ods, Warboel, Muiz, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

TheNovelist

Voer voor de kat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 00:15

Hoi!

Onze kat heeft bij de vorige eigenaars 2,5 jaar kattenvoer van de AH gegeten. Maar toen we hem ophaalden, 'lustte' hij dit niet meer.
Naja best kan gebeuren. ander voer gehaald en die at hij wel. Maar naar een tijdje vond hij die ook niet meer lekker dus at het niet meer.
Dus hij veranderd elke keer weer van smaak. Heeft jullie kat dit ook?
Hij moest gewoon het voer eten van ons totdat de zak leeg was, maar dan eet hij echt met moeite. En in het begin lustte hij het wel. En dan begint hij te schooien en op de aanrecht te springen.

time flies when you throw a clock

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 00:21

Hee,

onze kat had dit ook. Volgens de DA krijgt de kat dan teveel. Nu we haar aanbevolen portie (achterkant zak) voeren eet ze het wel braaf op.

''Je kijkt alsof je vuur ziet branden''
Desktop user

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 00:26

emma525 schreef:
Hee,

onze kat had dit ook. Volgens de DA krijgt de kat dan teveel. Nu we haar aanbevolen portie (achterkant zak) voeren eet ze het wel braaf op.

Dit zou best kunnen ja! Hij krijgt best veel eten :3
Maar hij eet zijn voer nooit helemaal op, hij lat altijd nog een paar brokken liggen. Dit doet hij al zijn hele leven.
Maar dit ga ik eens proberen! Want hij miauwt als hij eten wilt

time flies when you throw a clock

Mizora

Woonplaats: Doordeweeks: Wageningen, in het weekend: Hellevoetsluis

Re: Voer voor de kat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 09:43

Een kat hoeft maar weinig eten inderdaad. Dus achterkant van de zak aanhouden is handig. Vaak kan je daar zelfs nog iets onder gaan zitten.

Ik ben op het moment eigenlijk niet bereikbaar via pb vanwege dat ik het extreem druk heb, helaas.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie