Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarbij was hij er van overtuigd dat alleen MIJN kat dat deed, terwijl ik vanuit het bovenraam de hele groep buurtkatten rond zag scharrelen. Later een ondiep siervijvertje in de tuin gelegd, meteen de man weer aan de deur. "Een vijver in voortuin was illegaal, want dan zouden er kinderen in kunnen verdrinken". Zo bleef het nog wel even doorgaan.
Sommige hoor je nooit, anderen blaffen tijdens het uitlaten en de schuinachterburen (die rij huizen/honden heb ik nog niet eens opgenoemd...) hadden 2 honden die de hele dag blaften. Mijn man wou er met een buurman naartoe gaan nadat de hele straat ook snachts wakker lag als de eigenaren op een feestje waren, vreselijk dat geblaf als je wilt slapen inderdaad.Roosje01 schreef:Ja misschien kan ik ze is uitnodigen dan horen ze tegelijkertijd misschien ook het geblaf. Zijn hele aardige mense de eerste nacht dat ik er ging slapen kwam ik ze tegen vroegen ze of ik er al woonde. Dus ik vanaf nu wel toen zei mijn buurman nou als er wat is moet je me maar roepen hoor.