Een ouder stel wat me een Jehovah getuigen foldertje in de handen duwt, snel vraagt of dit mijn poes is, en vervolgens ook net zo snel weer verdwenen is

Heb de poes maar naar binnen gehaald, want het leek me een zinnige huispoes. Inmiddels is ze op verschillende sites aangemeld als gevonden, en nagekeken door de dierenarts : Geen chip
Flyers opgehangen in de omgeving, en nu maar afwachten of iemand zich meld.
(Mensen die eventueel in de buurt wonen : Ze is 'aan komen lopen' aan de Molenweg in Haarle, zondagmiddag omstreeks 13:30. Dierenarts schat haar op ongeveer 7 maanden tot een jaar oud, vrouwelijk, niet geholpen, enorm zinnig en is duidelijk binnen gewend. )
Meldt er zich voor het nieuwe jaar niemand, dan laat ik haar helpen en chippen en mag ze hier blijven. Inmiddels is ze aardig ingeburgerd, is ze helemaal gek van mijn jongste poes en het is een genot om haar in huis te hebben. Ze is enorm knuffelbaar en ontzettend lief, dus wie weet is er ergens iemand heel verdrietig en op zoek naar haar.
Ons verstekelingetje heeft ook nog geen naam, dus wie suggesties heeft, kom maar op

Ze vind het heerlijk om op schoot te slapen

Of op de krant

Ik hoop dat jullie genoten hebben van onze 'aanlooppoes' , en mocht iemand haar herkennen dan hoor ik het graag

Oh, ze is op Amivedi bekend onder nr 868222 : http://www.amivedi.nl/dierdetail.aspx?MeldingId=868222

Deze waren binnen 30 seconden vertrokken.....
: