Vermiste poes laten gaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 01:19

Nou ik ken het... jaren geleden liep er bijons in de buurt een kat rond, al blerend... mijn vriend had haar mee naar boven genomen (flat) om 6u sochtends en hij moest naar zijn werk en ik ook. Beest blerde de hele boel bij elkaar en kopjes geven, uitsloven. .. dus ik zei zet maar buiten want die is krols!! En zal wel van iemand zijn.

Kom ik smiddags thuis, ligt ze in de bosjes met een jong.... in februari. ..hartstikke koud..
Ze zocht gewoon een warm plekje om te bevallen. . En ik heb haar buiten gezet. . :n

Ik had nooit gezien dat ze dragende was, want ze zag er normaal it. Toen ze bevallen was, was ze ineens heeel mager. Ach Hoe blij ze ook was toen ik haar oppakte en haar jong en mee nam :(:) voel me daar nog steeds banketstaaf over! !

Heb het wel weer goed gemaakt met haar want we hebben haar gehouden en ze ligt nog steeds elke nacht bij mij in bed hihi en ze is heel erg aan me gehecht en ik aan haar. 1van haar kittens hebben we ook nog en de andere 2 zijn met 12 weken naar mn zus gegaan!

Dus t kan altijd erger haha..

Roosch

Berichten: 36650
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 01:22

Ahhhw wat een verhaal. <3
Wist je zeker dat ze van niemand was?

En gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 01:28

Roosch schreef:
Ahhhw wat een verhaal. <3
Wist je zeker dat ze van niemand was?

En gefeliciteerd met je zwangerschap!!



Dankje :D
Ja, we hebben haar bij amivedi aangemeld, op alle mogelijke sites gezet en de dierenambulance is langs geweest om de chip te checken. Niks :n
Bij ons aan de overkant liepen wel meer katten trouwens, maar die van ons die kende precies de kattebak, durfde niet op de bank etc. Denk eigenlijk dat ze haar dragend hebben gedumpt.. anders had de eigenaar haar echt wel gezocht want ze is zooooo lief <3
Kan me er dus nog steeds zo l.llig over voelen en dan knuffel Ik dr helemaal plat haha. Sorry snoetsie :(:)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Vermiste poes laten gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 01:31

O nee, wat een verhaal! Ik heb toevallig net een vergelijkbaar iets meegemaakt haha. Wat goed dat de kat weer herenigd is met de baasjes :) was ze ver gelopen?

Roosch

Berichten: 36650
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Vermiste poes laten gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 01:31

Is de jouwe ook herenigd met het baasje, Margrathea?

jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Vermiste poes laten gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 01:48

Wat fijn dat je haar hebt kunnen vangen en met haar baasjes hebt kunnen herenigen. Top!!!

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 09:38

Magrathea schreef:
O nee, wat een verhaal! Ik heb toevallig net een vergelijkbaar iets meegemaakt haha. Wat goed dat de kat weer herenigd is met de baasjes :) was ze ver gelopen?

Ze was meegelift met een busje van een hovenier die bij de buren aan het werk was, zo'n 5 kilometer.