zoals in mijn profiel te zien is heb ik een ontzettend leuke grappige en lieve kat.
Nu gaan vriendlief en ik verhuizen naar een groter appartement met een tuin, eerst was het plan
om een hondje te nemen maar om verschillende redenen is dat toch niet zo'n goed idee. (werk, een kat, tijd, ruimte etc.)
Zoals gezegd we hebben al een kat, een lief en verlegen mannetje die geen vlieg kwaad doet, we hebben hem van een mevrouw
overgenomen omdat hij in huis woonde met 2 andere katten en 2 hondjes en het werd hem te veel. Kon zijn rust niet vinden en voelde
zich ongelukkig. Nu voelt hij zich heerlijk en sprint vrolijk door het hele huis heen.
Nu willen wij graag nog een katje erbij, het is sws leuk natuurlijk, maar lijkt me voor onze kat ook zo gezellig

Hoe zou je dat het beste aan kunnen pakken, is een kitten een goed idee? Omdat onze kat er al eerder was
en zo dus ook de baas is. Of juist een andere man erbij? Of een oudere vrouwen kat?
Wat denken jullie, en hoe hebben jullie dat gedaan .
Liefs
eileen
. Hij loopt gezellig bij de rest en als hij even rust wil komt hij bij mijn vriend liggen, of bij mij als ik er ben
.