Ik heb 2 katten, en 2 woonplaatsen. Ze zitten nu bij mijn huisgenoten die er ook voor zorgen. MAAR ik mis ze echt enorm! Er is een reden dat ze niet mee kunnen verhuizen voor altijd. Nu wil ik dus proberen ze mee te nemen naar waar ik op dat moment ben. Dat wil zeggen 2 weken bij mijn vriend en mij en eens in de 2 weken een weekend bij mij thuis. Ik zou graag ervaringen horen voordat ik ermee begin
Geryon
Geplaatst: 29-10-13 14:45
Wat is de reden waarom je denkt dat je het misschien beter niet kunt doen? Gewoon benieuwd hoor.
Onze kat heeft twee huizen, maar die zijn naast elkaar. Hij kiest waar hij wilt zijn of ik neem hem gewoon mee naar het huis waarvan ik wil dat hij is
Omdat katten zich hechten aan een huis en wellicht proberen terug te lopen naar hun andere huis? Hoewel mijn katten zich erg hechten aan mij. Heb al eerder ze na 2 dagen naar buiten gedaan bij een nieuw huis. Niks aan de hand
Mijn schoonzusje heeft 2 katten en 2 huizen. Gaat ze naar de ene gaan ze in hun mandjes en hopla mee en gaat ze naar dr andere woning idem dito. Geen probleem. Bij de ene woning zitten ze op een flat en bij de andere kunnen ze naar buiten en ze zijn er gewoon aan gewend hoor.