Zoals de titel het zelf al zegt, hoe vervoer jij je hond in de auto? Heb je een bench achter in, zit je hond op schoot of ligt hij of zij bij je voeten. brand maar los.
Los in de kofferbak. Hier ligt haar dekentje waar ze altijd direct op gaat liggen. Als ik ga stilstaan piept haar hoofdje altijd even naar boven net zoals een duikbootje
mika11
Geplaatst: 29-10-13 14:36
Los op de bijrijdersstoel, of op schoot als er 2 personen in de auto zijn. Hij gaat gewoon liggen slapen.
Maar in januari krijgen we een puppy erbij. Die is groter en willen we met een tuigje met gordel op de achterbank gaan vervoeren.
Die van mij ligt los op de achterbank. Ik wil tzt wel een gordel o.i.d. kopen om haar aan vast te maken. Heb namelijk als eens gehad dat ze van de bank afviel toen ik wat harder moest remmen
arabella2000
Geplaatst: 29-10-13 14:38
als er maar 1 hond meegaat, gaat die aan een spciale riem Gaan er meerdere honden mee, dan gaan ze gewoon los achterin (omdat ik maar 1 riem heb). Als een hond dan niet blijft zitten, dan gaat die wel vast aan de riem
zacharyhill
Geplaatst: 29-10-13 14:41
Met een tuigje aan die je in de autogordel kan vast klikken. Nooit meer los mijn eerste rottweiler is als pup eens gelanceerd, ze lag op de achterbank en ik moest uitwijken en daarna heel hard remmen is tegen de zijportier gezwaaid en toen van de bank af gerold. Dat was haar geluk anders............. verder wil ik niet denken vind het levens gevaarlijk een hond los in de auto.
Met het tuigje kan er niets gebeuren hij zit zowel achterin als op de bijrijders stoel, hij kan er mee gaan liggen of zitten dat is geen probleem en hij kan niet meer op schoot komen zitten (is ook niet zo fijn bijna 50 kg hond opschoot als je moet sturen). Toen ik nog 2 honden had hadden ze ook elk een eigen tuigje
HEb nu geen hond meer, maar hij lag altijd in de achterbak (hoedenplank eruit gehaald) en daar een rekje tegen de achterbank aan, zodat hij niet naar voren kon komen, anders was hij ongetwijfeld steeds op schoot gesprongen. Wel met een lading lekkere dekens achterin
BelleFleur
Geplaatst: 29-10-13 14:46
Met een tuigje aan de gordel, afhankelijk van hoeveel volk er in de auto zit vooraan of achteraan.
Dani
Geplaatst: 29-10-13 14:46
Los in de achterbak met een metalen rek boven de achterbank.
suuzepuus
Geplaatst: 29-10-13 14:47
samen in de kofferbak. ben nog opzoek naar zo'n rek zodat ze niet op de achetrbank kunnen springen
Rudina
Geplaatst: 29-10-13 14:47
Altijd los op de achterbank en de kleintjes kruipen vaak bij mij op schoot wanneer ik op de passagier stoel zit.
moonshine88
Geplaatst: 29-10-13 14:48
Hij zit meestal op de passagierstoel of bij diegene op schoot. Of achterin. Gaat wel eens van voor naar achter maar gaat nooit bij bestuurder op schoot. Mocht ik haar even in de auto laten, winkel in bijv. gaat ze op de hoedenplank liggen, soo sweet!
xRebelx
Geplaatst: 29-10-13 14:49
Bench in de achterbak
heleen88
Geplaatst: 29-10-13 14:51
We hebben een Tsjechoslowaakse Wolfhond, die al drie tuigjes heeft verscheurd, en een autobench krijgt hij open.
Nu er maar bij neergelegd, en ligt hij los op de achterbank en is meneer rustig.
Ik weet het, had het liever ook anders gezien, maar wij zijn uit bedacht, dus als iemand nog een tip heeft?
O,ja een honden rek is ook niet tegen hem bestand,
Hoedenplank eruit, los in de kofferbak met een dikke deken.. In mijn vorige auto zat hij gewoon op de achterbank, maar voor hemzelf en het behoud van mijn auto, ligt hij nu achterin.
PanamaD
Geplaatst: 29-10-13 14:55
Als we 1 hond mee nemen zit ie altijd bij de bijrijder op schoot of op de vloer. En als allebei de honden mee gaan gaan ze samen op de achterbank. In de achterbak vinden ze niet fijn, ze tonen 'wagenziek' vooral de kleine.