Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is op 1 december van 10:00 tot 16:00 in het Expo Center aan de Meidoornkade in Houten. Verdere info kun je ook hier vinden: http://www.ter.nl/vhmevents_prj/index.p ... Itemid=285
Ruby1995 schreef:Ik was vorig jaar volgens mij geweest, ging voor de knaagdieren, zag alleen maar enge beesten, het stonk en was duur (10,- per persoon)... Nee nooit meer....
Maar om te zeggen dat 't stinkt... In de hoek van de voedseldieren wel iets inderdaad. Maar echt niet in heel de zaal vind ik. Nja dat kan iedereen ook weer anders ervaren.
Maar het zijn vooral dieren. Ik wil iedereen wel aanraden om, als je er een dier wilt kopen, je te oriënteren op fokkers enz voor je naar exoknaag gaat. Er staan namelijk ook redelijk wat, tja, minder goeie fokkers zeg maar. Maar je moet doen waar je je prettig bij voelt natuurlijk. Zelf wil ik altijd graag wat meer weten van de fokker voor ik er zomaar een diertje koop.

Lisa_H schreef:Ik zal me dan zeker eens gaan oriënteren op aanwezige fokkers, ik ben voornamelijk opzoek naar een konijn. Ik hoop dat ze die ook hebben maar dan ga ik eens zoeken