Orienteren op een hond deel 2: De bullterrier.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Orienteren op een hond deel 2: De bullterrier.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 19:17

Na een hele lange zoektocht zijn lover en ik het met elkaar eens welk ras we graag willen. Een bullterrier. Hij wilde graag een Amstaff en ik een mopshond maar we hebben nu een mooie middenweg gevonden. Een stoere pittige hond, niet te groot maar ook geen keffertje.

Zijn er mensen met een bullterrier op bokt hier die mij iets over het ras kunnen vertellen en ook over hoe ze aan hun hondje gekomen zijn? We hebben een fokker gevonden die ons aanspreekt maar idealistisch gezien komt de pup pas volgend jaar zomer mits mijn kat dan overleden is (hoe cru).

Maar mail je dan een fokker en zijn er wachtlijsten voor hondjes? Hoe wat waar?

kohtje

Re: Orienteren op een hond deel 2: De bullterrier.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:21

In december is de Winner in Amsterdam, leuk om te gaan kijken en fokkers te onmoeten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 19:22

Oh dat is dichtbij! Thanks voor de tip!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:43

In december is de winner, komend weekend is de show in Bleiswijk, en de week na de winner is de show in Wijchen :) Zo'n show is altijd een leuke gelegenheid om niet alleen het ras van je keuze te zien, maar ook heel veel andere rassen (haha als je een twijfelaar bent, geen goed idee :P ) maar ook om eens te kletsen met fokkers en eigenaren van je gekozen ras, geheel vrijblijvend :) Let wel even op, alle rassen worden verdeeld over een aantal dagen, dus goed kijken wanneer het ras van je keuze gekeurd wordt :)

Ik heb geen idee of er bij bullterriers wachtlijsten zijn, maar ik zou wél vooraf graag een keertje kennis maken met een of meerdere fokkers :) Heb je bij nummer 1 een top gevoel dan hoef je natuurlijk niet verder te kijken ;)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:58

14 dec zijn ze op de Winner.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 20:16

Net maar even de fokker van onze keus gemaild. Superspannend hoewel het allemaal nog ver weg is.