Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoName126 schreef:Misschien moet je je op internet eens inlezen bij de rasvereniging. Zij kunnen ook bemiddelen in een pupje. Zo voorkom je wellicht dat je hondje al voor z'n 5e allerlei klachten heeft.
Maar toch vindt ik het lastig wat nou het beste is! Dus ik dacht misschien zijn er mensen op Bokt.nl die mij helpen kunnen!
Cyrilletje schreef:Teckels zijn geweldige honden met veel humor. Er zit echt karakter in, en als ze iets willen kunnen ze ook heel standvastig zijn, dus verwacht geen slaafse gehoorzaamheid. Ze zijn echt wel te trainen hoor, daar niet van, maar het kost over het algemeen wat meer moeite en tijd.
Ik zou niet anders meer willen, onze Bump is ook echt mijn hondje. Ligt altijd bij me op de bank en ik kan vreselijk lachen om zijn ondeugende ogen als hij mij aan het uitdagen is voor een spelletje. Teckels staan niet bekend om hun vriendelijkheid naar vreemden toe, maar Bump is geloof ik een uitzondering. Super sociaal met kinderen en andere honden en vind iedereen die hem aandacht geeft helemaal te gek.
Zodra je eenmaal een teckel hebt gehad wil je niet anders meer!