Doggiedance

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thincla

Doggiedance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 11:37

Ik wil later graag doggiedance met mijn hond doen maar, zijn hier ook speciale lessen voor? en hoe leren mensen hun hond dat? :D

amyz

Re: Doggiedance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 11:40

Ja, daar zijn speciale lessen voor :)
Ik zit nu met mijn hond ook in een doggiedance les, al is het voor ons voornamelijk omdat het voor mn hond prettig leren is zo, echt mijn ding is het niet :P

We doen heel veel verschillende dingen, behendigheid etc, zover ik weet is zo'n dance uiteindelijk iets wat bestaat uit heel veel losse elementen en die elementen leren we nu dus zeg maar.

T is net zoiets als VD met je paard, positieve bekrachtiging en veel kunstjes :)

Thincla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 11:43

amyz schreef:
Ja, daar zijn speciale lessen voor :)
Ik zit nu met mijn hond ook in een doggiedance les, al is het voor ons voornamelijk omdat het voor mn hond prettig leren is zo, echt mijn ding is het niet :P

We doen heel veel verschillende dingen, behendigheid etc, zover ik weet is zo'n dance uiteindelijk iets wat bestaat uit heel veel losse elementen en die elementen leren we nu dus zeg maar.

T is net zoiets als VD met je paard, positieve bekrachtiging en veel kunstjes :)

Volg je die lessen bij echte cursussen daarvoor of geven die ook andere cursussrn?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 11:44

Zij geeft ook andere cursussen inderdaad, ik wil uiteindelijk door naar G&G.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 12:17

Bij heel veel hondenscholen zijn inderdaad gewoon naast "gewone" gehoorzaamheid ook dogdance cursussen te volgen :j Je zou eens kunnen kijken bij hondenscholen bij jou in de buurt, wat zij aanbieden :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:49

Bij veel hondensportscholen zijn tegenwoordig wel dogdancelessen te volgen.
In welke omgeving woon je TS? Ik weet aardig wat gerenommeerde hondenscholen die goede dogdancelessen geven.