Afscheid nemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kuzznathalie

Afscheid nemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 09:51

Nog iets meer dan twee weken... en dan gaan (niet allemaal tegelijk) onze 11 puppies hun mama (EN MIJ!!! :Y) ) verlaten.
Ik zie er zo tegenop, want tja, je raakt toch wel gehecht aan die lieve schatten. :o

Misschien dat de fokkers onder ons mij kunnen vertellen hoe het bij jullie gaat?
Of ben ik me verschrikkelijk aan het aanstellen?! :')

love_Soraya

Re: Afscheid nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:08

Dat zal mij ook heel moeilijk lijken.. Ik heb aan de andere kant gestaan in jou verhaal :) dat ik mijn pup eindelijk mocht ophalen en goh wat was ik blij :D ! Was voor mij dus één en al blijheid, maar kan me voorstellen dat jij ze gaat missen..

Hopelijk hebben ze allemaal een leuk en fijn huis gevonden dan heb jij ook meer een gerust gevoel als het goed voelt..
Nog even goed van ze genieten deze 2 weken :)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 20:59

Ja gelukkig hebben ze allemaal een goed huisje gevonden. Tenminste, ik heb eigenlijk bij alle mensen een supergoed gevoel. Huizen met veel ruimte en soortgenootjes, heel erg leuk. Gelukkig bestaat er tegenwoordig Facebook en Whatsapp en kan ik wel op de hoogte blijven :)

Een pup blijft wat langer, tot half december, omdat ze naar Italië gaat verhuizen en ze met 3 maanden pas de enting tegen rabiës mag. Dus daar kunnen we nog iets langer van genieten!

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:50

Hoi, ik had ook 11 puppies en heb deze over verschillende dagen naar hun nieuwe eigenaren gedaan. Als je het verdeeld over een aantal dagen dan zijn ze niet allemaal te gelijk weg.... Als de puppiekopers ze komen halen dan geen drama van maken, ik leidde moeders af met wat lekkers en mijn man liet de nieuwe puppie-eigenaren met pup uit. Mijn teefje is niet uit haar doen geweest, ze was na 8 weken de pups ook wel wat zat af en toe en nam zelf al steeds meer afstand. Maar ik zou het nestverlaten verspreiden en het scheelt dat er 1 pupje nog wat langer blijft... Bij mij is er onverwacht 1 gebleven en dat was dikke pret! Zodra de pups de deur uit zijn lekker weer veel gaan ondernemen met je teefje.

Na nu 7 jaar nog steeds contact met de "puppemensen", superleuk!

Succes en sterkte, want ook ik had het best even moeilijk....

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 12:06

Nou vandaag is nummer 1 vertrokken.
Heb er nog niet echt 'last' van := Het is wel heel raar, dat er nu nog maar 10 zijn.
Mama hond heeft het nog niet echt door geloof ik.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 21:11

En toen was er nog maar 1!
Die gaat 15 december verhuizen en dan in januari richting Italië!

't Is wel stil hoor, beetje dubbel, dus nu heerlijk rust, maar wel zonder 11 hondjes. Maar alle hondjes hebben een leuk baasje en ik krijg al regelmatig foto's toegestuurd, heel leuk!