Rustige losloop gebieden nb?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Rustige losloop gebieden nb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 14:54

Welke losloop gebieden in nb zijn niet zo heel erg druk?
Ik wil er met mijn jonge hond eens naartoe maar wil niet dat er gelijk 10 honden bovenop zitten.
Dit vooral omdat ze het nog moet leren, en ik niet van opdringerige honden hou, maar wel wil dat ze contact met andere honden moet kunnen hebben buiten de honden in het dorp/op de club.
Ze vind het moeilijk om op vreemd terrein de aandacht bij mij te houden en daarom wil ik wel dergelijke prikkels op zoeken, maar het moet niet gelijk té veel zijn.
Had de roestelberg gezien maar volgens mij is het daar stik druk?

Frances

Re: Rustige losloop gebieden nb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:04

Ik denk dat het vooral belangrijk is op welk moment je naar een losloopgebied gaat.
In de weekenden is het overal erg druk denk ik, maar doordeweeks zul je best rustig kunnen wandelen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:41

denk dta je vooral moet kijken wat voor tijd je er naar toe gaat , drunense duinen bijvoorbeeld, daar is het gewoon vaak druk , alleen onder werktijden is het nog wel eens lekker relaxed wandelen
ik loop nog wel eens met Eyck in de uiterwaarden bij sleeuwijk, gewoon echt naast de gorinchemse brug aan de sleeuwijkse kant... daar is het meestal niet echt druk. geen idee of ze er officieel los mogen trouwens :?
de uppelse put is ook ene klein stukje losloop, maar is maar een heel klein gebiedje natuurlijk...
in dongen zit er ook een losloop gebied maar dat ken ik niet echt..

ik kom met die van ons niet graag in losloop gebieden waar veel honden lopen , hij is hartstikke sociaal, maar tis gewoon geen huishondje en met andere reuen moet ik gewoon uitkijken.
zodra een andere reu namelijk wil uitvogelen wie er baas is, zal die van mij heel duidelijk zijn daar in ...
dus drukke gebieden mijd ik en ik ga op niet courante tijden