'Ik wil geen katten, want...'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

'Ik wil geen katten, want...'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:48

'Katten zijn stom'
'Katten stinken'
'Het zijn wandelende vlooienbalen'
'Het is een haarbal op pootjes'
'Ik ben allergisch dus er komt hier nooit geen kat'.

Een greep uit de uitspraken van m'n vriend, over, jawel, katten :+
Ik ben opgegroeid met katten en weet eigenlijk niet beter dan dat ik katten om me heen heb, dus die uitspraken waren nooit zo leuk :')

Nu wonen we al een ruime tijd samen (althans, ik ging niet meer naar huis.. :') ) maar mijn kat was nog wel thuis. Mijn zorgenkindje, mijn 'schuimpie' en mijn kwijlert.
En tja... Heel eerlijk? Nu kan ie niet meer zonder.. Voert hem 's morgens eerder dan ik, meneer krijgt een schoteltje melk en als we een lange dag op kantoor hebben gehad, wordt er al gesproken over 'meer vanuit huis werken.. Want de kat is teveel alleen'.

Want tja.. Snor heeft zijn hart gestolen.. :+
Afbeelding

Zitten ze dan. Meneer 'ik mot geen kat ik wil geen kat'.... :')
Met een kat die ontzettend mensenschuw was en alleen tevoorschijn kwam als ik erbij was... En nu moet ik nog net niet vragen of ik ook alsjeblieft mijn kat even mag aaien.. :')

Edit: Ohja de kat is niet beschadigd tijdens het maken van deze foto en ligt nu heerlijk opgekruld tegen m'n vriend aan te snurken en het dekbed onder te kwijlen. :+

chimello

Re: 'Ik wil geen katten, want...'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:51

Pshh hoe kan iemand nou niet voor katten vallen! Katten zijn geweldig <3

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:53

Wat leuk zeg! :D
Ook leuk verwoord.
Is meestal zo, die vooroordelen en dan moet je idd nog vragen voor je eigen dier te mogen aaien :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:53

_O-
Zo had ik een vader:
' nee hoor komt hier niet zo'n klein rothondje'
'Nee ik wil geen hondje die je over de heg kan schoppen'
'Zo'n kleine opdonder? Jij gaat er mee lopen ik niet!'

Het enige waar die zich aan heeft gehouden is dat die niet met t roze tuigje uitgaat := ze ligt de helft vd tijd op zijn schoot en naja je snapt t idee := nu is t een lieve fluts ipv zo'n klein verwend kefkuthondje :=

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:55

Aah <3
Gelukkig toch om kunnen krijgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 09:02

Haha en ik heb er geeneens wat voor hoeven doen.. Hij vond het zo zielig dat de kat thuis zat en ik bij hem zat.. :+ En nu eh. Mijn kat? Welke kat? Is niet meer mijn kat.. Heeft kat ook duidelijk gemaakt aan me.. :=

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 10:48

Oja, toen mijn vriend voor het eerst bleef slapen en de katten alvast op bed sprongen:"Laat jij dat tóe :oo ??!!"

Nu is het al jaren zo dat meneer gaat kijken waar de katten blijven :') .

TS, die van jou is volgens mij ook echt zo'n heerlijk snorrebeest, een echte kwijlebabbel <3 .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 12:08

Haha ja vorige week mocht de kat ook voor het eerst op het bed.. Want hij zonderde zich zo af en hij maakte zich dus gelijk zorgen :')

Ja een kwijlebabbel is het wel, hij is ook niet helemaal goed in z'n koppie, wat weer voor een hoge 'aaaaaaaaahw' factor zorgt bij m'n vriend.. :') nu ligt ie lekker op schoot gerold. Vriendlief is aan het gamen dus dan ben ik wel goed genoeg voor Snor... :')

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 12:13

Haha, heel herkenbaar!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 12:19

Hahaha voor mij ook best herkenbaar ookal is het niet met katten!

Ze moeten eigenlijk gewoon eerst meemaken wat het inhoud voordat ze een mening mogen geven :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 13:04

Mijn beste vriend wilde nooit katten, want de meeste zijn terroristen.
Inmiddels is hij helemaal om en als hij niet zo'n druk leven had (fulltime baan en daarnaast veel weg), was er op zeker al minstens 1 kat geweest. :D
Nu is hij dus 'peetoom' van mijn kat, die gruwelijk wordt overladen met aandacht en over 1,5 week daar gaat logeren en dan wordt overladen met lekkers. *\o/*
Mocht er wat met mij gebeuren dan neemt hij mijn kat in huis, heb ik gevraagd omdat die 2 zo gek zijn met elkaar. <3

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 13:07

:)) Mijn vader is ook zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:17

haha stiekem zijn al die stoere mannen dus allemaal watjes :')
Ze liggen nu ook weer gezellig te knuffelen, dus ben maar weer gaan bokken.. No place for me :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 01:16

geweldig zeg, hoe mannen ineens kunnen veranderen als je zelf al zo'n dier hebt :j :j :j :j

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 01:24

Ik heb het gehad met mijn vriend..
Zelf heb ik een papegaai, en een vriend die nooit huisdieren heeft gehad en dat was daar ook niet normaal.
Vond hij ook geen barst aan ook.

Dag 1: Coco mocht niet aan tafel met het eten
ik; Wedden dat je hem aan het eind van de week gaat missen?
Neeeee dat zou niet gebeuren. :')

Dag 2: *komt thuis* HOI COCO! Oh eh hoi! in mijn richting.. :')
Coco op de stoel bij de eettafel

Dag 3: Coco kom je koken?! Coco op zijn schouder tijdens het koken, hem allerlei dingen laten proevend..
Coco zat naast zijn bord, nog net niet er in..

En zo verder..
Laatst was ik ergens heen, kom ik thuis had Coco uren op de rugleuning van de bank met hem tv zitten kijken.
Inclusief pinda's, mannendag. :+ (Pinda's krijgt hij verder nooit, maar die week was het even vakantie. :) )
Ik zie de humor er wel van in, Coco is vreselijk moeilijk en ik ben de enige die wat met hem kan.. Maar hij dus ook..
Vraag ik Coco een kus.. Krijg ik niet dus.. *naam vriend* kus? Ja hoor die krijgt hem wel. :')
Samenzweerderij. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 04:55

Hier ook een vriend die niks heeft met katten. Helemaal niet met de kat die ik nu heb. Die heeft mijn vriend meerdere aangevallen, toen ze nog bij mijn oma woonde. Nou ja ze viel eigenlijk iedereen aan behalve mij. Dus iedereen verklaarde haar voor gek dat ik haar hierheen heb gehaald. Maar sindsdien vind iedereen haar lief, leuk en aardig.

Toen ik nog bij mama woonde had ik een kat die ook een hekel had aan mijn vriend. Die leg elke nacht bij mij op bed. Aan het voeteneind. Maar hij vertikte het om bij mij te liggen als mijn vriend er was. Maar kon wel uren op bed zitten en mijn vriend strak aankijken met een chaggie blik. Maar deed verder ook niks.

Heb wel tegen vriendlief gezegd als we gaan samenwonen dat mijn kat mee gaat. Die bij mijn vader woont dan. Andere laat ik denk ik bij mijn moeder :j Die is er zo aangehecht. En haar andere kat is ook alweer 12. En met de kat van mijn zusje heeft ze niks. En als mijn oma niet meer voor haar kat (eigenlijk mijn echte kat dus) kan zorgen. Dan komt die ook weer naar mij toe.