vandaag is namelijk 1 van mijn kippen opgevroten door een van mijn honden, normaal gaat dat altijd goed, vandaag hadden honden schijnbaar honger

dus nu zit die kip alleen en gaat ze zig als een haan gedragen (heeft eerder alleen gezeten in dat hok)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

want die zocht het konijn ook steeds op 
Kedevr schreef:Ik heb 2 Vlaamse reuzen bij 6 zijdehoenders. Gaat perfect! Wel in een grote ren (ongeveer 7 bij 2) en groot nachthok (3 bij 3) en in de ren heb ik nog een konijnenhok met 2 verdiepingen en genoeg klim en verstop plekken. Heb er nog nooit problemen mee gehad. Maar ik vind wel dat je minimaal van elk diersoort 2 moet hebben maar goed dat is aan jou.
LiannePuthzy schreef:Kedevr schreef:Ik heb 2 Vlaamse reuzen bij 6 zijdehoenders. Gaat perfect! Wel in een grote ren (ongeveer 7 bij 2) en groot nachthok (3 bij 3) en in de ren heb ik nog een konijnenhok met 2 verdiepingen en genoeg klim en verstop plekken. Heb er nog nooit problemen mee gehad. Maar ik vind wel dat je minimaal van elk diersoort 2 moet hebben maar goed dat is aan jou.
ben ik mee eens, maar mijn vader wil geen nieuwe kip kopen

Faniek schreef:Zowel een kip als een konijn erbij halen zodat beide hun eigen soortgenoot hebben.
Het wil soms best goed met elkaar leven, maar ze spreken elkaars taal niet dus hebben weinig aan elkaar. Beide zijn dieren die samen leven en niet alleen horen te zitten dus voor beide een soortgenoot en wie weet kunnen ze wel met elkaar leven, maar dat is altijd aftasten of dat gaat.