Cat mate c50; anti-kraak? Of toch niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emytje

Cat mate c50; anti-kraak? Of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 11:07

Onlangs heb ik voor mijn kater een automatische voerbak gekocht van Cat mate. De Cate mate c50 om precies te zijn. In de beschrijving en de recensies werd uitgebreid beschreven dat hij echt niet open te maken was door een kat. De voerbak voor mij dacht ik, want dat zou ik wel een nachtje ergens kunnen logeren en het zou tijd in de ochtend kunnen schelen. Maar jullie voelen em waarschijnlijk al aankomen, mijn kater kreeg hem dus binnen 10 seconden open. Gewoon neusje en nagels onder de kap en hoppa, feestmaaltijd. Gelukkig was dat nog een test en had meneer niet meteen de beschikking tot de 5 maaltijden die er eigenlijk in kunnen. :+

De deksel heb ik er wel goed op gedaan, want daar twijfelde ik eerst aan, maar die heeft er echt goed op gezeten. Bovendien met een beetje trekken krijg ik het ding zelf ook open op de niet legale manier. Niet handig dus. Ik ben daarom op zoek naar een creatieve manier om deze voerbak toch te kunnen gebruiken, maar dan op zo'n manier dat meneer niet kan eten op de tijdstippen dat hij dat wil. Iemand een idee?

Tess_C

Re: Cat mate c50; anti-kraak? Of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:18

Is een post elastiek ( die dikke ) niet een optie om over het deksel te doen ? dan krijgt hij hem niet zo makkelijk meer open..

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 12:13

Ik weet niet of de deksel dan nog kan draaien.

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 12:14

kwestie van uitproberen denk ik dan ;)
Hij hoeft niet super strak te zitten.. maar in ieder geval zodanig dat de kat hem niet 123 kan opheffen...

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 12:17

wat dacht je er van om de fabrikant te bellen of terug te gaan naar de winkel ? en je geld terug vragen ?
als er in de gebruiks aanwijzing staat niet te openen door katten zou ik er een filmpje van maken en vragen of ze je geld terug storten wegens je zoveelste mis koop

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 16:12

Daar zat en zit ik ook aan te denken, maar ergens vind ik het zo zonde. Ik zou em namelijk wel graag willen gebruiken. Als het zou werken, zou het namelijk wel handig zijn.

Overigens is dit het idee hoe hij het open krijgt: Filmpje. Overigens gewoon een filmpje afkomstig van Youtube met dezelfde voerbak.