De ton is een schuilhokje, verder staat op het moment de bovenkant van zo'n binnenkooi er nog in. Op een of andere manier zitten ze daar het liefst
(misschien veilig tegen de katten, die vissen af en toe met hun poot door 't gaas heen, vandaar ook de hermetische afsluiting van de bovenkant, wat er op het moment nog niet zo netjes uit ziet, noodoplossing
)Wat ik sowieso nog ga doen:
- zorgen voor een overdekte voerplek (biks & regen is echt géén combi natuurlijk
)- extra laag grond erop, ze lopen nu op het gaas en dat vind ik niet fijn, daarbij hobbelt het gaas nogal
Verder wil ik ook mijn gewone konijnenhok van één naar twee verdiepingen uitbreiden. Ik dacht er eerst over om deze dan ín de ren te plaats, maar ik overweeg nu om hem aan de voorkant tegen de ren aan te zetten, en dan een deurtje in de ren te maken. Hierdoor zou het hok in noodgevallen (ziekte oid) ook nog apart te gebruiken zijn, en makkelijker te verplaatsen/uitmesten.
Daarnaast wil ik ook graag wat extra speeldingen in de ren. de pvc buis die je ziet liggen wil ik overdekken met grond zodat ze een speelheuvel hebben. Ik zat ook te denken aan een soort van trappetjes of tweede verdieping op een of andere manier in de ren zelf, zodat wat speelruimte hebben ofzo.
Heeft iemand nog goede ideeën hoe en wat ik kan toevoegen aan deze ren?
.
En wat bedoel je met hooiballen?
Is dat je eigen konijn? 
wat zijn de trefwoorden of kun je de link van t plaatje ipv Google geven?