Silent spinner voor Syrische hamster

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yiruma

Silent spinner voor Syrische hamster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 21:14

Hoi bokt,

Ik heb nu voor m'n rusje een silent spinner, maar de middelste maat. 17 cm geloof ik.
Is dit ook groot genoeg voor 'n Syrrische hamster? Ik twijfel ook tussen een Flying saucer of Wodent Wheel als de Silent spinner niet groot genoeg is.
Wat raden jullie aan?

cynthiar

Re: Silent spinner voor Syrische hamster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 21:43

Voor een syr moet je de silent spinner een maat groter hebben.
Mijn rusje had eerst een flying saucer die ze erg leuk vond, maar daar werd ze wel steeds vanaf gelanceerd, ik heb toen een silent spinner gekocht en dat ging beter. Nu heeft ze beide maar de flying saucer gebruikt ze niet.

Yiruma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 10:24

Oke. Ik dacht daar ook al aan bij de flying saucer over het lanceren. Dus dan ga ik denk ik wel voor Wodent Wheel, die is dicht, groter en ook stil :D Even wachten tot Sinterklaas er weer is :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 10:45

Ik heb zelf Karlie wielen van 30 cm en die bevallen heel goed. 17 cm Vind ik echt te klein voor een syr.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 10:49

dat lanceren doen ze hier expres, ze maken eerst veel vaart, stoppen ineens met rennen, draaien dan nog een paar rondjes mee en krijgen dan vliegles, vinden ze machtig, zitten met 8 in een bak en verdringen mekaar wie er mag, soms rent de een de ene kant op en een ander de andere kant, geeft ook leuke effecten, meerdere radjes er in zetten heeft geen zin de competitie en vliegles vinden ze blijkbaar het leukst er van