Hond kijkt tv!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kuzznathalie

Hond kijkt tv!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 09:06

Je leest vaak over dat honden geen tv kunnen kijken.
Of dat het tegenwoordig met de nieuwere tv's juist wel kan, omdat de nieuwere tv's meer frames per seconde genereren en de honden zo net als dat ze de buitenwereld zien, ook gewoon tv kunnen kijken.

Ik weet zeker dat ze het wel kunnen!

Wij hebben een Rhodesian Ridgeback en een Mechelse Herder.
De Ridgeback kijkt absoluut geen tv, wordt ook niet getriggerd door geluiden van beesten o.i.d.
De herder daarentegen.... die is niet voor de tv weg te slaan!
En nee, niet alleen beelden van honden, katten of andere dieren. Ook Boer Zoekt Vrouw, CSI, NCIS, Bones etc. kijken we gezamenlijk, al mijn favoriete series, vindt hij ook geweldig! Als er bij de Crime-series mensen aan het vechten zijn, wil hij wel door de tv heen. Ook als ik het geluid er af zet.
Soms als er niks op tv is, zet ik zijn favoriete zender er op: Fox Sports. Dan kijken we samen voetbal. Gaat de bal uit beeld, dan moet meneer altijd nog even achter de tv kijken of de bal daar toevallig niet ligt.
Op dit moment keken we 'Ceasar Millan's leader of the pack' op National Geographic. Met ook nog hondjes op tv begint meneer toch wat te piepen, tv kijken ok, maar er doorheen praten gaat mij te ver, dus dat mag ook niet van mij. Nu gaan we even herfstbeelden kijken, want er is sneeuw gevallen in Oostenrijk en aangezien wij allebei van sneeuw houden en daar muziek op komt en dat wel fijn is bij huis poetsen, gaan we dat nu kijken.

Bij wie van jullie kijkt de hond ook tv?
En heb je daar ook beeldmateriaal van?!

Boer Zoekt Vrouw
Afbeelding

CSI
Afbeelding

WhiteLogness

Re: Hond kijkt tv!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 09:08

hahaha, wat grappig ! Kijk je uit dat hij niet vierkante ogen krijgt? :+

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 09:22

Wat leuk :D
Mijn hond reageert alleen op bepaalde geluiden op de TV, zoals blaffende honden of een deurbel die klinkt als hier.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 09:27

Wat laat je hem nou weer voor programma kijken? :+

Mijn kat kijkt af en toe ook tv

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 09:29

Mijn hond kijkt idd ook tv

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 09:30

Mijn hond kijkt ook tv! Als er slechterikken in n film zitten begint hij te grommen.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 10:16

Kenyada schreef:
Mijn hond kijkt ook tv! Als er slechterikken in n film zitten begint hij te grommen.

Oh echt?! Ook zo grappig! :Y)
Ik ben blij dat Bas niet de enigste in z'n soort is. (Had ik ook niet gedacht!)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 10:27

Mijn hond kijkt ook tv :D , als die ene auto reclame komt met die hond die die auto nadoet gaat ze er naar zitten blaffen en grommen :') :+ , en als ik op de wii een paardenspel speel gaat ze naar de veulens die ik moet trainen blaffen :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 11:09

mijn vorige hond keek best veel tv. De hond die we nu hebben niet echt. Hij wordt getriggered door eigenlijk maar 1 ding; vechtpartijen..en dan het liefst met veel gekerm van pijn erbij; dat vind hij dan wel zeer interessant en zit hij ook echt naar de tv te kijken.
En laatst zat ik paardensport te kijken op eurosport en lag hij naast me op de bank. Op een gegeven moment dwaalde zijn ogen langs de tv, net toen er weer een nieuwe combinatie in de ring kwam. Nu kent hij paarden heel goed en zat ook gelijk strak naar de tv te kijken en ook echt met zn koppie het paard volgend terwijl die over de hindernissen ging. Iedere keer als er geen paarden in beeld waren; koppie weer naar beneden en dus gewoon weer liggen, nieuwe combinatie in de ring; hup gelijk dat koppie weer super alert omhoog en volgen maar.
Zag er echt grappig uit

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 11:24

Geweldig wat een leuke hond. Ik heb ook mechelaars maar die kijken geen tv. Gezellig zo haha!