Heb net de puppy uit de bench gehaald, ze is er om kwart over vier in gegaan en om kwart voor vijf heb ik haar er uit gehaald en ja hoor; weer gepoept. Ik snap er werkelijk niets van aangezien ze de rest van de dag gewoon vrij buiten en binnen kan lopen.
@Paperboy; ze krijgt drie maaltijden per dag
@marjonrebel; Ja in de bench zelf staat de mand waar ze alleen dus in kan liggen. Vanochtend had ze dus de gehele mand onder gepoept omdat ze verder nergens anders kon poepen.. Ik weet ook niet of ik het aandurf om haar los in huis te laten lopen wanneer ik er niet bij ben. Ik zat er al aan te denken om vannacht maar beneden te slapen en de mand naast de bank te zetten om het toch maar eens te proberen?
@Dani; We laten haar niet echt uit, we wonen op een grote woonboerderij met veel land om ons heen. We gaan elke anderhalf à twee uur met haar naar buiten en dan poept ze ook gewoon. Daarom snap ik niet waarom ze het dan ook weer in haar bench doet.
@Wendy1987; Ze zit er overdag zelden in, vandaag dan een half uurtje en verder alleen in de nacht. Ik denk niet dat ze nog in haar oude bench past. Ik kan het eens gaan proberen..