Een eerbetoon aan mijn mooie dame

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Een eerbetoon aan mijn mooie dame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 19:31

Nog nooit heeft ze een eigen fototopic gehad. Dat wordt dus écht wel eens een keer tijd. Hier zijn daarom wat plaatjes van mijn lieve, mooie Zoë. Postuum, want ze is er niet meer.

Dit vind ik zo'n ontzettend lieve, aandoenlijke, vertederende foto. Precies zoals ze was.
Afbeelding

Hier met de gele muis, haar lievelingsspeelgoed. Dit was de eerste, die was uiteindelijk helemaal kaal en afgeragd. Daarna kwam er een tweede. Die heb ik bewaard.
Afbeelding

Gewoon mooi op de krabpaal...
Afbeelding

... en op haar kussentje op de stoel
Afbeelding

Poes in doos, hihi (en het touwtje wat aan de camera zit is zóó leuk)
Afbeelding

Op de bank
Afbeelding

Het was fijn dat je er was lieve poezel. Dank je wel.

LovingTweety

Re: Een eerbetoon aan mijn mooie dame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:40

Lief meisje. Ze heeft het geweldig bij je gehad Pau!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 19:41

Aaaaah, dank je wel Eef! :*

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:21

Wat een mooie poezebeest !

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:22

I <3 Poes in doos.
R.I.P Y;(

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:43

de tranen staan in mijn ogen wat een schatje was het en wat een aandoenlijke foto,s,heel erg veel sterkte met het gemis van deze lieve poezel.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:45

Leuke foto's. Ze ziet er lief uit :) Sterkte met het verlies.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 21:49

Dank jullie wel :) Ze was echt zo heel erg lief. Bedeesd ook. Toen ze bij mij kwam was ze 3 en ze had al het nodige meegemaakt. Onder andere te vroeg weggehaald bij de moeder en gepest door twee katers. Het heeft 2 weken geduurd voordat ze gewend was bij mij thuis en ik haar kon aaien. Gelukkig begreep ze dat ik het goed met haar voor had, ik ben blij dat ik haar een beetje rust en stabiliteit heb kunnen geven. Het is nooit meer helemaal bijgetrokken maar wel erg verbeterd. Het is ook een echte schootdweil geworden, ze was gek op aandacht :)

In januari dit jaar is ze ingeslapen, ze was 11. Ze had tumoren in haar longen die inmiddels uitgezaaid waren naar haar botten. Er was niks meer aan te doen. De vrouw van wie ik haar heb gekregen heeft me gelukkig toen erg gesteund. Bij de kliniek ben ik ook goed geholpen, en de euthanasie had ook niet beter kunnen gaan. Het was voor het eerst dat ik deze beslissing moest nemen voor een dier en ik ben blij dat ik dat met haar heb kunnen doen. Dat Zoë mij die ervaring heeft gegeven. Ik wist ook niet hoe het allemaal zou gaan, en achteraf ben ik blij dat ik haar die avond nog mee naar huis heb genomen.

Mijn kater is er nog, en inmiddels is er ook weer een kitten in huis (die zitten nu op schoot respectievelijk naast mij op de bank <3 ) Maar ik mis Zoë elke dag. Ze was zo bijzonder. Het klikte meteen. Haar vorige mens zei toen ik voor het eerst ging kijken: "jij bent de eerste die de eerste keer dat je hier bent haar kunt aaien. Dus je mag haar hebben". (ik kreeg haar niet zomaar als ingeving hoor, ik was daar omdat ik het poesje uit de advertentie graag wilde zien)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:44

Wat een prachtige poes was het. Die vlekjes rond de neus, die had mijn rooie Joris ook die ik 1 maand geleden heb moeten laten inslapen door een tumor in zijn neus.
Wat zul je haar missen, het was echt een lieve mooierd! Ik hou van cypers met rood en lapjesachtig, zij had dat allemaal. Veel sterkte en probeer te genieten van je nieuwe kitten :(:) :(:)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 12:07

Dank je wel fargo, wat naar dat je jouw Joris moet missen :(:) Ik had nog nooit gehoord van cypersen met rood, Zoë was de eerste waar ik dat zo bij zag. Daarom alleen al vind ik het mooi. De moeder van mijn kitten is ook cypers met rood (zonder wit), het kitten zelf is blauw. Ik wilde persé geen kitten met streepjes. En ook geen lapje :o

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:20

Wat een lieverdje, je zult haar wel missen... Sterkte!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:48

Sterkte :( afscheid van onze poezebeesten is altijd moeilijk maar ze zag er happy en snoezig uit.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 19:05

Dát doet me nou echt goed! Tuurlijk kan ik wel vinden dat ze er tevreden uitzag maar het is helemaal leuk om te lezen dat iemand die haar nooit gekend heeft dat ook vond :)

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 18:53

Op die eerste foto heeft echt een: 'Hé mens, kijk mij eens mooi en lief zijn.'-blik op haar snoetje. En op de rest van de foto's ziet ze er mooi en tevreden uit.

Mijn twee mannen zijn nu bijna 10, maar ik hoop dat ze nog aardig wat jaartjes mee mogen.