Baukje en Fanny

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mammaloetje

Baukje en Fanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 15:47

dan nu ook maar eens mijn hondjes in the picture. paard staat er al regelmatig op, maar mijn hondjes wil ik ook wel eens showen.

ik zal ze even aan u voorstellen.

de eerste is onze teckel Baukje. Haar officiële naam is Ut It Doarp Baukje. Baukje is nu
zo'n 4 jaar oud. Ze woont vanaf vorig jaar april bij ons. Maar ik ken Baukje al van pups
af aan, maar woonde nog bij mijn ouders en die wilden niet permanent een hondje en dus
haalde ik haar op als ik vakantie had, en zo dus alle tijd voor haar had. Tegen ons is Baukje
een hele lieve hond, maar sinds ze bij ons op de boerderij woont is ze heel beschermend
en erg waaks geworden. Vreemde mensen valt ze dus ook echt aan. Dit vind ik heel vervelend
en weet er ook geen raad mee, en aangezien we op een boerderij wonen komen er vaak vreemde
mensen om de deur. Daarom zit ze ook verplicht aan het spit, zodat ze die mensen niet kan pakken.
verder is het een super hond.

Afbeelding
Afbeelding

Dan hebben we onze 2e hond nog. Dit is onze lieve Friese Staby Fanny. Fanny is nu bijna 2 jaar oud.
Fanny hebben we al van pups af aan. Sinds 2 maand ben ik met Fanny gestart met behendigheid, dit gaat nu
als super goed. We hebben nu nog maar 4 lessen gehad, en ze raced nu al over het parcour. We zijn
heel blij met onze lieve stabij, ze vind vreemde mensen wel wat eng, maar dat geeft helemaal niet.
Voor volgend jaar hebben we een nestje voor Fanny in de planning. dus we zijn benieuwd hoe dat wordt.

[url=http://s1227.photobucket.com/user/mammaloetje8/media/Facebook/Mobile%20Uploads/1009522_529792883748460_1346382584_o.jpg.html]
Afbeelding

een reactie zou leuk zijn <3