Utopia : Voedster gecastreerd en lekker lomp , wel fel tegen andere konijnen die ze niet kent
Kerst : Ram gecastreerd valt alles aan wat niet in de ren hoort (gelukkig niet mensen) , bang
Dobby : Ram gecastreerd goedzak en heel makkelijk , laat gauw over zich heen lopen
Nynke : Voedster gecastreerd pittig valt soms Dobby ook aan , bang voor andere konijnen (is met de fles opgevoed en kent naast Dob niemand)
Heb ze eerst in een neutrale ren gehad , toen de ren geschrobt en voor de nacht erin. Dobby zit in een hoekje en vertrouwd Nynke niet eens , Nynke trekt naar Dob toe maar dan rent hij weg. Utopia en Kerst ownen deze ren , zelf na al het geschrob kan je het merken. Kerst jaagt met Utopia Dobby op , en Nynke rent wat mee. Er vallen alleen haren uit maar ze zijn duidelijk niet vrolijk... , Heb de ren verkleind en ze alleen de grond met 1 buis gegeven.. Had ze met zijn viertjes in 1 hok gehad en Utopia rijdt wel maar gaat dan bijten , verder doen ze niks
Hebben ze tijd nodig of moet ik konijnen gaan ruilen in een asiel? Ik dacht Dobby ruilen voor een voedster en dan Kerst met zijn 3 vrouwen , Nynke en Utopia mogen niet weg die zijn mijn alles
, en Kerst laat ze niet in het hok zitten want die is van hem maar verwacht dat het eventjes is en het dan goed gaat..
)

dat eet gedrag komt vanzelf goed of niet maar dat mogen ze dan lekker zelf uit zoeken of tijdens het eten Utopia even een kwartier een 'time out' geven