Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kenyada schreef:Als je slaapt zit de hond toch ook 8 á 9 uur in de bench. Kan toch rustig.
Ik denk dat je er niet mee moet bemoeien. En als je dan bij jezelf denkt goh hij zit al zo lang in de bench ik haal hem eruit, laat hem dan ook gelijk uit en blijf gezellig bij hem in de woonkamer! Wanneer jij zelf naar boven gaat doe je m weer in de bench.
Ik zou zelf ook echt niet vrolijk worden van een huisgenoot die meent dat mijn hond zielig is en m vervolgen wel alleen in de kamer laat zodat er of spullen vernield kunne worden of dat hij dus zijn behoefte doet ik huis.
C_arola schreef:Er zijn ook honden die het fijn vinden om in een bench te zitten, die kiezen ervoor om er zelf in te gaan en gaan er rustig in slapen, het is dan hun veilige hol net als een mand of kleed voor een andere hond. Ik zeg niet dat dit voor deze hond geldt maar ik vind niet dat alle honden niet in een bench mogen zitten. Wanneer de hond er graag in zit, waarom niet?

xEline schreef:Bedankt voor de reactie's ik ben het met alles wel eens en niet. Wat amorosa zegt is eigenlijk al gebeurd laatst was er kermis en is ze rond 10.00 er heen gegaan. Ik kwam om twaalf uur thuis en ben richtig me pony gegaan. Toen k rond vijf uur thuis kwam heb ik haar maar even een plasje laten doen voor omdat ze er nog in zat. Om half zeven kwam ze zat thuis en vroeg k waarom ze de hond zolang alleen heb gelaten. Toen zei ze ja maar jij bent er toch? Als ik het dus laat zitten gaat de hond echt te lang de bench in . Ze is nu dus vrij van school en moet in december weer nou dat word dus overdag een uur of 7 er in en snacht. Dan kan ik het echt niet over me hart laten om hem er in te laten zitten. Ik zelf heb geen tijd om haar uit te laten ik heb school en mijn pony.
Kentaro schreef:Onze honden lig ook meer wel dan niet in hun bench, inderdaad omdat ze er heel graag in liggen. Maar daar zitten de deurtjes niet meer in, dus ze kunnen er in en er uit wanneer ze dat zelf willen.
Maar zoveel uur per dag opsluiten vind ik gewoon niet kunnen. Dit is niet voor een paar uurtjes per dag.
Ik ken een paar mensen die een hond uit het asiel hebben gehaald, en als ik dan hoor wat allemaal de eisen waren, sta ik er ook van te kijken dat huisgenoot van TS de hond heeft kunnen krijgen!?