Ze begonnen met het laten zien van appèl oefeningen. ( ik ergerde me alleen een klein beetje aan het harde geschreeuw tegen die honden)
Daarna moesten ze een voorwerp bewaken. Ze mochten alleen de voorbijganger aanvallen als deze het voorwerp wilde stelen. Zonder commando moesten ze ook weer loslaten en terug hun voorwerp bewaken.
Vervolgens lieten ze zien iemand (de helper, zijn pak weegt 35KG!) te 'pakken' die een stok vast had, met een pistool schoot en met dingen gooide. Alleen met een commando van hun baas lieten ze weer los.
Wanneer de helper stilstond als de hond eraan kwam rennen, mag hij niet bijten, maar moest hij de helper waken. Als de helper zou wegrennen, mag de hond hem wel bijten.
De hond en zijn baas nemen de helper mee op transport. Ze lopen beide aan een kant. Ook hier moest de hond zonder commando reageren als de helper zou wegrennen of een voorwerp zou laten vallen.
Na afloop mochten Troy en ik beide met hond Max op de foto. Wat een sterke spierbundel was het en nog maar 2 jaar oud.
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden! We hebben er nog veel meer gemaakt. Deze komen van de week op http://wizzardphotography.weebly.com/
) 
,heb er zelf ook ingestaan,denk een kilootje of 5 dat het weegt
misschien overdreven ze een beetje
,dat denk ik ook...beetje indruk aan het maken