Ik weet niet of dit mag maar ik wil Asiel kat Mr. X hier onder de aandacht brengen. Kwam deze jongen tegen op facebook en als het kon nam ik hem zo in huis maar helaas wat allergische mensen hier.
Misschien hier iemand op bokt die, net als ik, als een blok valt voor deze mooie Siamees die heel graag weg wil uit het asiel.
Dierenopvang Maasland:
Wij vragen u speciale aandacht voor Mr. X Wij gebruiken onze facebookpagina niet zo vaak om een dier wat een thuis zoekt onder de aandacht te brengen maar wij hopen dat wij op deze manier sneller een nieuw thuis voor Mr. X kunnen vinden! Deel dit bericht dus asjeblieft met al je vrienden.
Jammer genoeg is de omschrijving van deze heer erg beperkt. De reden hiervoor kunt u eigenlijk op de foto al een beetje zien: Mr. X voelt zich echt ellendig hier in onze opvang. En wel zo ellendig dat hij eigenlijk alleen maar met platte oortjes in zijn mandje ligt.
Wij hebben op dit moment dus ook niet de mogelijkheid om hem beter te leren kennen. Maar...................... De echte siamezenkenners onder u schrikken misschien niet zo snel van de foto. De kenner onder u weet dat het verblijf voor Mr. X in de opvang funest is voor het laten zien van het werkelijke karakter. Wij zouden heel graag meer voor hem willen betekenen maar vanuit een hoksituatie lijkt dit kansloos te zijn.
Daarom zijn wij op zoek naar iemand die door de "negatieve" foto heen kan kijken en die begrijpt dat Mr. X graag een andere kant van zijn karakter wil laten zien maar dat door de huidige situatie niet kan.
Ik geloof niet dat dit zo mag idd. Vermoedelijk moet je het op de bokt markt zetten en kun je dan het linkje in een centraal topic zetten. Wel een ontzettend sneu diertje op de foto zo! Hopelijk vind hij snel een baasje. Is het al via de siamezen club geprobeerd? Daar zullen veel liefhebbers zitten.
Kentaro
Geplaatst: 27-09-13 08:33
Arm beestje!! Ik hoop van harte dat er heel snel een gouden plekje gevonden gaat worden!!
Je mag inderdaad niet adventeren op het forum. Daarom hier een slotje. Op de BoktMarkt mag ook alleen de eigenaar een advertentie zetten. Wellicht aan te raden aan het asiel?