Het karakter en uiterlijk spreken me beide enorm aan, maar voordat ik halsoverkop tot aanschaf overga, moet ik wel wat dingen overdenken. Ik heb namelijk al 2 hondjes die geen katten gewend zijn. Het zijn jachthondjes, maar wel met een lief karakter (Cavalier king charles spaniëls). Buiten jagen ze altijd katten achterna als ze de kans krijgen..
Zou dit goed kunnen gaan? Ik wil geen oorlog in huis namelijk en de kat komt er sowieso niet als mijn hondjes er onder lijden.
Voor mezelf ben ik er wel uit dat ik Ragdolls geweldig vind, ik wil geen onafhankelijke kat die zijn nagels te pas en te onpas uitslaat, maar gewoon een gezellig dier die bij je komt op de bank.
Ik woon in een ruim appartement van 2 verdiepingen met een omheind dakterras, qua woonruimte zou het wel kunnen denk ik.
Momenteel werk ik nog niet, als het goed is gaat daar volgende maand verandering in komen, maar fulltime werken zal 'm niet worden de komende tijd gok ik (niet omdat ik niet kan of wil, in mijn sector is gewoon erg weinig te vinden). Het is dus niet zo dat de beesten de hele dag alleen thuis zouden zijn.
Wat denken de Bokkers? Ervaringen met Ragdolls zijn ook meer dan welkom, sowieso over de combi honden -katten wil ik graag alles weten
Daar hebben ze dus wel respect voor. Ik weet niet hoe het in hun eigen huis is, daar zijn nog nooit katten geweest.
Zodat ik er ook eentje kan uitzoeken die met honden samen kan.
Ze zijn ook best close nu, slapen nog net niet samen. Poezels geven de Jack steeds kopjes en vleien tegen haar aan, en Jack wast de oortjes van poezels uit.