Links is de ren , grond liggen hekjes onder en naast. en grasveld is gras matten uit de tuin maar daar kwam een aardappelveldje van mijn broer en dat groeit prima

Zo waar wonen jullie konijnen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Niet van mij maar van m'n beste vriendin, aangezien mijn 'peetkonijn' daar woont.
Na het overlijden van haar nieuwste konijn had ze een nieuw maatje nodig. Ik hielp zoeken en vond een nieuw konijntje, dus omgedoopt tot mijn peetkonijn.
Ze hebben een binnenhok met een ruime ren eraan, voor 2 cavia's en 2 konijnen:
[ Afbeelding ]
EskeGirl schreef:Dat ding dat eraan zit, is ongeveer 4-5 meter lang en 2 meter breed, ze mogen ook in de tuin onder toezicht, maar dat durven ze niet.
De konijnen zijn ook al een beetje bejaard (7&8 jaar oud), dus die rennen niet zoveel meer. Haar cavia's rennen nog wel lekker door de ren.
love_western schreef:EskeGirl schreef:Dat ding dat eraan zit, is ongeveer 4-5 meter lang en 2 meter breed, ze mogen ook in de tuin onder toezicht, maar dat durven ze niet.
De konijnen zijn ook al een beetje bejaard (7&8 jaar oud), dus die rennen niet zoveel meer. Haar cavia's rennen nog wel lekker door de ren.
Die is geen 4/5 lang. Maar volgens mij groot genoeg voor konijntjes.
Geryon schreef:Ik dacht eerder dat het 1,5 meter lang was![]()
Lekkere ruimte is het incl dat hok wel voor konijntjes! Maar vind het echt net aan als er cavia's bij zitten, altijd wat eng die samen..