Ik heb nu mijn 2 konijnen op mijn balkon buiten in een hok van twee verdiepingen staan. Sinds ik ze heb hebben ze altijd in de tuin gestaan. Nu gaan ze mijn appartement renoveren en moet mijn balkon van 7 oktober tot half november vrij zijn.
Ik heb eventueel een ruim binnen hok, kan een zeil op mijn vloer leggen en een rennetje eromheen zetten of mijn buitenhok gewoon binnen zetten, dus tijdelijk kunnen ze gewoon binnen maar ik zou ze graag gewoon daarna weer naar buiten willen.
Ik kan ze in mijn extra slaapkamertje zetten wat niet verwarmd word(Heb alleen een gaskachel in de woonkamer).
In hoeverre zouden ze de wintervacht verliezen/ zouden ze nog naar buiten kunnen na deze tijd?
Anders zou ik ze namelijk de hele winter binnen moeten houden. Lastige is ook dat mijn ramen aan de voorkant niet open kunnen vanwege de werkzaamheden/steigers etc. dus qua stankoverlast ben ik ook wel bang met twee konijnen aangezien ik niet heel gode kan luchten.
Ik kan evt. kijken of ze voor die periode naar mijn moeder kunnen, maar die woont op 50 minuten fiets afstand en aangezien die niks met konijnen heeft
. roetjes Chantal