ik moet dit even aan jullie kwijt, misschien dat jullie kunnen helpen. wij hebben een tuinhuisje in Almere. heel leuk en gezellig. maar sinds een jaar komt er steeds een wilde kat langs. om eten te vragen. hij is heel lief en je mag hem gewoon aaien. hij is heel mager, en zijn haren zijn warrig. hij beschouwd ons al zijn baasje, en als we een weekend niet zijn geweest is hij altijd beledigd. tot nu toe ging het net goed. maar nu de winter eraan komt.... als we er 1 week niet meer zijn is hij al in de war! wij wonen zelf in Diemen, dus de hele tijd heen en weer rijden is ook geen optie. mijn moeder ik en mijn zus wilden hem mee naar huis nemen want het was zo zielig.. maar mijn vader zegt NEE. hij gaat het niet redden in de winter.. naar het asiel brengen is ook zo zielig, want het is een echte buitenkat. het is een onbesneden kater. elke keer als we weer naar huis gaan, loopt hij ons achterna met zijn miauw.. wat moeten we doen? hoe halen we mijn vader over, want dit gaat zo niet langer..
maartje
ps: dit staat vol spelfouten excuses