Net onze 12 jaar oude kat van de oprit afgeplukt...
Ze kwam vrij weinig buiten en vrijwel nooit op de weg, maar toch lijkt het haar fataal te zijn geworden. We hebben niks horen remmen of iemand die maar aangebeld heeft. Tot iemand die met de hond voorbij liep aanbelde en vroeg of wij een schildpad katje hadden. Het was al te laat.. nog wel helemaal slap en vrijwel niks aan haar te zien. Het dringt nog niet tot mij door... ik denk dat ik morgen nog om mij heen zal kijken van waarom lig je niet bij me onder de deken?
Ik heb altijd gezegd bij ons komt de ondergrondse Petsafe omheining om het huis (wij gaan aan een 80km weg wonen).
Maar nu hebben mijn ouders toch eindelijk oren naar Petsafe omheining.. Okay, in 11 jaar tijd is er geen kat meer aangereden sinds de 30km zone. Onze Bengel was eerder aangereden en had een pin in de poot (op 9 maanden leeftijd). En onze andere kat is nooit aangereden. We wonen aan het eind van de 30km zone.
Nu mag ik mij dus wat eerder verdiepen in de Petsafe draadloze omheining, want mijn moeder ziet er nu toch wat in mits alles werkt met katten.
Om een lang verhaal kort te maken, excuses hiervoor het is allemaal zo onwerkelijk.
Mijn vraag is zijn hier mensen die ervaring hebben met Petsafe draadloze omheining.
En hebben dit volwassen katten aangeleerd en op welke manier?