Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als ik kijk welke tijd zij in de tuin besteden, vraag ik me af of ze een tuin zouden missen
maar idd honden zijn roedeldieren dus lekker een leuke hond erbij nemen die ook al goed alleen kan zijn en sociaal erg leuk is. Er zit zat in de asielen die dringend op zoek zijn naar een leuk thuis. Let wel op dat je nu geen hond erbij gaat nemen met een zeer hoog energie niveau uiteindelijk moet de hond namelijk goed alleen kunnen zijn met zijn/haar maatje.
)
. Maar zo'n leven was ook niet te doen voor die lieve oude beer
!! Nessah schreef:Volgens mij is het bij de meeste asiels niet mogelijk om een proefperiode van meer dan een week te krijgen.. Nu moet ik wel zeggen dat Luna onderdanig is.. Zij is helaas al een keer op het strand aangevallen en ging toen gelijk op haar buik liggen. In de meeste gevallen zal dit het gevecht stoppen, maar om deze reden lijkt het mij verstandig om voor een onderdanige hond te gaan.Zodat Luna wel zich kan terug trekken als zij dit wilt. Zij laat namelijk ook met gemak haar eten of bot afpakken, ze komt niet voor zich zelf op.
Wat ik me ook bedenk.. maakt een reu of teef nog uit? ( Luna is een teefje, maar kan met beide opschieten).