Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Ja, als ze al bang zijn heb ik ook een hele lijst tips, maar wil nu liever voorkomen dat ze bang wordt
LadyMadonna schreef:Nynkee, niet troosten is ontzettend achterhaald.
Misschien haal ik idd wel ff zo'n cd om te zien wat ze doet

Mossel schreef:LadyMadonna schreef:Nynkee, niet troosten is ontzettend achterhaald.
Misschien haal ik idd wel ff zo'n cd om te zien wat ze doet
Indd, je mag ze best troosten, doe je dat niet laat je de hond als leider zijnde alleen maar in de steek. Verder zou ik me
Niet heel druk maken gewoon op je af laten komen, komt ie je op zoeken prima wil hij ergens verstoppen prima slaapt hij door helemaal dikke prima
LadyMadonna schreef:Mossel: mijn oude hond was zo bang dat ze direct alles liet lopen, dus vandaar mijn vraag eigenlijk
LadyMadonna schreef:Ok, het is nog niet zover, maar je kan er maar beter optijd bij zijn.
Oud en nieuw was voor ons altijd een drama met twee doodsbange honden.
Nu leven deze niet meer en heb ik een pup van nu 8 maanden.
Ze heeft al een x vuurwerk gehoord, en oom onweer taalt ze niet naar. Ze kijkt wel wat om zich heen van " wat is dat" maar verder niet.
Moet ik voorbereidingen treffen? Of gewoon zien wat er gebeurt? Of?
Wat is handig?
guccio schreef:Ik ben met mijn 10mnd oude hondje juist door de wijk gaan wandelen toen er begonnen werd met vuurwerk afsteken een paar weken(?) voor oud en nieuw. Niets anders gedaan dan normaal en ze is er niet bang voor nu.
*typefout*
)
)