Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElenaJuna schreef:Mmm, het is wel een grootte organisatie meer dan 600 honden staan ter adoptie en brit dekkers is de ambassadeur. Maar k ben dolgelukkig met mijn hondje die ik 4 jaar geleden bij hun heb geadopteerd, ik denk dat iedereen een andere ervaring heeft.
prakkie schreef:Heel fijn voor jouw hond dat je hem een tweede kans hebt gegeven.
Ik vind het alleen wat dubbel: in Nl en Belgie zitten de asielen ook overvol en die honden (en alle andere dieren daar) zoeken ook een nieuw baasje. Ik zou toch eerst naar een asiel in NL (of in belgie als ik daar zou wonen) gaan om daar een hond (of ander dier) een goed tehuis te geven.
als ze in nederland had gestaan had ik er ook genomen. carr_friesje schreef:Jammer dat er zo negatief gepraat wordt over Ace Charity.
Waarom zou het een boevenbende zijn?
De hondjes worden goed verzorgd en er zijn hier in nederland contactpersonen die altijd eerst bij de thuissituatie kijken van mensen die een hondje willen adopteren voordat er groen licht gegeven wordt, beestjes komen zeker wel goed terecht en 't zijn echt niet allemaal honden met gedragsproblemen.
Er wordt elke dag met de honden gelopen, ze worden gewassen, geborsteld en goed verzorgd.
Alles wordt bijgehouden in een rapport zodat de potentiële nieuwe baasjes veel informatie over de honden hebben die beschikbaar zijn voor adoptie.
Ik ga er in mei zelf heen voor een stage van 10 weken
ElenaJuna schreef:prakkie schreef:Heel fijn voor jouw hond dat je hem een tweede kans hebt gegeven.
Ik vind het alleen wat dubbel: in Nl en Belgie zitten de asielen ook overvol en die honden (en alle andere dieren daar) zoeken ook een nieuw baasje. Ik zou toch eerst naar een asiel in NL (of in belgie als ik daar zou wonen) gaan om daar een hond (of ander dier) een goed tehuis te geven.
Klopt, maar het ligt er natuurlijk aan wat voor soort hond je zoekt. Ik was gewoon een beetje aan het kijken en kwam toen op die site en toen ik haar foto's zag was het liefde op de eerste fotoals ze in nederland had gestaan had ik er ook genomen.
Lous schreef:Vrijdag stond er een heel artikel over in de krant. Steeds meer dierenartsen zijn er ook op tegen.
De asiels zitten vol met honden en velen die uit het buitenland komen hebben ziektes bij zich die zich pas veel later openbaren.
carr_friesje schreef:Jammer dat er zo negatief gepraat wordt over Ace Charity.
Waarom zou het een boevenbende zijn?