Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daantjuhhh schreef:Klopt Annelies.
Extercatte zal je nooit iets aan smeren.
Als hij het niet weet dan zegt hij dat eerlijk.
Gecompliceerde operaties doet hij nu niet meer.
anneliesdj schreef:daantjuhhh schreef:Klopt Annelies.
Extercatte zal je nooit iets aan smeren.
Als hij het niet weet dan zegt hij dat eerlijk.
Gecompliceerde operaties doet hij nu niet meer.
Dat weet ik maar is ook niet erg lijkt me, ze hebben ruime kennis van paarden en honden.
En wat mij betreft geen probleem als hij iets niet eerder heeft gezien, dat kan toch ook gebeuren.
Je weet tenminste wel dat ze het eerlijk zeggen en niet aanklooien terwijl ze eigenlijk geen idee hebben.
Zo heeft hij mij ooit gratis 2 rontgenfoto's van de hoef van mijn paard gemaakt omdat ze kreupel was en hij klinisch niets kon vinden en zijn nieuwe rontgenapparaat wel even wilde testen. Was dus zowieso nodig, maar kreeg de foto's toch gratis.
Of dat ze dan niet met compleet plastic jas bij mijn merrie in de buurt kunnen komen, een half uur nodig hebben om haar rustig te krijgen en uiteindelijk zonder jas dus gewoon in eigen kleren bezig gaan met pellen en spoelen. En je krijgt geen scheve blik en hoort geen vervelend woord, alle geduld en begrip van de wereld.
Daar wordt ik nou blij van en als dan achteraf de rekeningen ook nog zo meevallen, tjah
silverwind schreef:Nathas schreef:Ik ga zelf maar dap zuid west Drenthe in Meppel, en dan bij Jerry Schutte zeer vakbekwame da met hart voor de dieren. Heb veel dierenartsen in Drenthe gehad en hij is toch echt wel de beste.
Hier hetzelfde! Hele fijne, rustige en eerlijke dierenarts.