(http://www.juliettefotografie.nl)
even voorstellen:
hallo, ik ben maiden en ik ben nu bijna 7,5 jaar oud. mijn baasjes hebben mij bij de fokker vandaan. ik heb mijn baasje uitgezocht. jullie denken vast uitgezocht?!
nou ja toen ik nog puppy was, ben ik alleen maar naar me toekomstig baasje gegaan. ik vond haar het leukste en als ik haar niet had gekozen dan hadden we een beetje een probleem gehad. ik wouw te graag met haar mee!

hallo, ik ben kavik en ben nu 17 maanden oud (bijna 1,5 jaar). mijn baasje is gek op mij en later als ik groot ben gaan we een slee trekken! joehoe, heb ik nou al zin in! daarnaast ben ik laatst jeugd kampioen geworden en ga ik straks ook met de open klasse mee doen. en als me heupen goed zijn (ogen zijn vandaag getest en clear verklaard) dan krijg ik volgend jaar een nestje puppy's. maar eerst zelf nog een jonge hond zijn!

we moesten allemaal dingen doen met 3 verschillende kleuren! we begonnen met blauw.

ik had soms niet veel zin om te luisteren en naar 2 bazen die alle 2 koekjes hebben weet ik gewoon niet waar ik naar moest kijken! dus dan maar naar me enige echte baasje

daarna gingen we over naar het rood. staan was toch wel lastig, maar toch een mooie foto is het wel gelukt.

daarna was het tijd om te zitten

en daarna moest natuurlijk liggen ook niet achterblijven

ik was ook nog even aan de beurt maar was wel heel moe al van die indrukken.

pfff en wat is dit vermoeiend zeg!

en dan moesten we ook nog eens met z´n 2en op de foto. tjonge jonge jonge pfff was even eerst moeilijk hoor

maar we kunnen ook wel lief bij elkaar liggen hoor! kijk maar!

ik mocht ook nog even buiten gefotografeerd worden voor een standfoto voor de fokker

daarna gingen we over met groen. vooral daar heb je van mij mooie foto's die langs komen
(en af en toe kijk ik een klein beetje scheel)
een close up
(opmerking van baasje: let op de stippen! die vind ik zo gaaf! boven op zwart en aan de zijkant bruin)
en ik moest ook nog even wijs kijken natuurlijk

tot misschien een volgende keer en misschien wel met de puppy's!

bedankt voor het kijken!
?